МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.1. Тип уроку, вірність вибору типу уроку. 2. Відповідність структури уроку його типу. 3. Відповідність змісту уроку вимогам програми. 4. Ідейний і науково-технічний рівень уроку. Наповненість, точність і вірність формування понять. 5. Відповідність змісту навчального матеріалу до вікових особливостей учнів і рівня їх підготовки. 6. Наочність на уроці. Ефективність її використання. Рівень техніки демонстраційного експерименту. 7. Вивчення нового матеріалу. Створення проблемно-пошукової ситуації. Передбачення вчителем можливих ускладнень і шляхи їх подолання. 8. Шляхи активізації розумової діяльності учнів на уроці. 9. Наявність зв'язку між пояснювальним матеріалом і попереднім. 10. Самостійна робота учнів на уроці. 11. Закріплення нових знань на уроці. Методи застосування знань в різних ситуаціях, обдумані зв'язки теорії з явищами навколишньої дійсності. 12. Облік знань, вмінь і навичок, набутих на уроці. Об'єктивність і мотивація оцінок вчителя. Якість знань учнів, позитивні і негативні сторони їх підготовки, які виявились на даному уроці. Зроблені учнями помилки і способи їх виправлення. Культура мови учнів. 13. Завдання додому. Інструктаж вчителя про раціоналізацію прийомів розумової діяльності учнів вдома. 14. Досягнення мети уроку. 15. Раціональність використання часу уроку. 16. Освітня і виховна цінність уроку. 17. Якими прийомами роботи практикант забезпечив дисципліну, увагу, контакт з класом, інтерес учнів до уроку? Яким було відношення учнів до уроку в цілому і їх поведінка на окремих його етапах? 18. Які педагогічні якості практиканта проявились на уроці? 19. Практикант на уроці. Культура мови. Поза і манера під час викладання. Голос, міміка, дикція, ритм викладання. Наявність педагогічного такту і авторитет. Зовнішній вигляд практиканта. 20. Загальна оцінка уроку. Поради практиканту. Все сказане про організацію педагогічної практики потрібно розглядати як поради, основані на позитивному досвіді роботи ряду шкіл, кафедр методики викладання математики і фізики педагогічних університетів, але не як категоричні вказівки. Творча ініціатива викладачів і вчителів може і повинна підказати інші ефективні, сприятливі для факультету, форми організації педагогічної практики студентів.
Читайте також:
|
||||||||
|