МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.ЕПІКРІЗ ПРОТОКОЛ ОПЕРАЦІЇ №________ Передопераційний огляд анестезіолога
Дата госпіталізації _________________________Дата і час операції_________________________ П.І.Б. хворого ______________________________________________________________________ Діагноз ___________________________________________________________________________
Хірурги___________________________________________________________________________
Операційна сестра ______________________Анестезіолог________________________________ Початок операції _______________________Закінчення операції __________________________ Тривалість ____________________________ Назва операції _____________________________________________________________________
Анестезія _________________________________________________________________________
Хід операції _______________________________________________________________________
Макропрепарат ____________________________________________________________________
Підпис куратора ________________________
Прізвище, ім’я, по батькові __________________________________________________________ Знаходився(лась) на стаціонарному лікуванні в хірургічному відділенні ____________________
з _________________________________ по _____________________________________________ Діагноз при поступленні _____________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Діагноз при виписці (на кінець курації): основний__________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ускладнення_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ супутній __________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Проведене лікування: _______________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Результат лікування – видужання,, поліпшення, без змін, погіршення (підкреслити) Дані обстеження Загальний аналіз крові
Загальний аналіз крові
Інші аналізи _______________________________________________________________________
Аналіз кала ____________ яйця глист виявлені, не виявлені. Рентгенообстеження ________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ Працездатність відновлена, тимчасово втрачена, втрачена. Лікарняний лист № _______________ з _______________________ по _____________________ Рекомендовано ____________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дата _____________________ Підпис __________________ ДО ІСТОРІЇ ХВОРОБИ № _________________ Прізвище, І.П. хворого __________________________________________________Відділ _________________________Палата № _______________________Лист № ________ Діагноз__________________________________________________________________________________________________________________
На останньому занятті проводиться розбір і захист написаних історій хвороб з кожним студентом індивідуально. Викладач знайомить студента із помилками при написанні історії хвороби. Паралельно опитує по методиці суб’єктивного обстеження: характеристика та деталізація основних скарг, динаміка їх розвитку (анамнез захворювання), їх вагоме значення у постановці основного діагнозу; повнота збору скарг по додатковим системам, анамнезу життя, значення цих даних у формуванні супутнього діагнозу, визначення показань та протипоказань до хірургічного лікування. Виясняє знання студента у послідовності проведення об’єктивного обстеження: огляд, пальпація, перкусія, аускультація, у значенні змін показників лабораторних даних, заключені інструментальних методів дослідження, акцентуючи увагу на сучасних методах обстеження: ФГДС, УЗД, комп'юторній томографії, доплеграфії тощо. Після формування попереднього діагнозу необхідно, щоб студент обґрунтував доцільність плану додаткових методів обстеження, провів зведення їх результатів у формуванні клінічного діагнозу з градацією на основний, ускладнення основного, супутній. При оцінці плану лікування хірургічного хворого звертається увага на правильне оформлення передопераційного епікризу, протоколу операції з відміткою дати, часу проведення операції, післяопераційним діагнозом, доцільність призначення лікарських засобів, їх дозування, правила виписування рецептів, повноту післяопераційного нагляду за хворим у вигляді щоденників. В кінці розбору і захисту історії хвороби викладач кожному студенту виставляє загальну оцінку за історію хвороби.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|