Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЧНИХ РЕАКЦІЙ

ОРГАНІЧНИХ РЕАКЦІЙ

Лекції 9, 10 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

  1. Особливості органічних реакцій
  2. Електронні ефекти

2.1. Індуктивний ефект

2.2 Спряжені системи

2.3 Мезомерний ефект

  1. Класифікація і характеристика органічних реакцій

3.1 Класифікація за різними типами розриву хімічних зв’язків

3.2 Класифікація за структурною ознакою і природою реагентів

3.3 Класифікація за зміною валентного стану атомів карбону

3.4 Класифікація за природою частинок

  1. Запитання для самоперевірки
  2. Висновки

Реакції між органічними сполуками мають деякі свої специфічні особливості.

1. В неорганічних реакціях найчастіше беруть участь йони, а при взаємодії органічних сполук – переважно молекули;

2. Неорганічні реакції звичайно протікають швидко, інколи миттєво, а взаємодія між органічними сполуками відбувається повільно, при жорстких умовах (підвищені температури, тиск, випромінювання, каталізатори);

3. Неорганічні реакції протікають до повного витрачання вихідних реагентів (необоротні процеси) чи до досягнення стану рівноваги (оборотні процеси), а органічні реакції рідко закінчуються високим виходом продуктів: у більшості випадків він не перебільшує 40-50%. Вихід реакції – це частка реально одержаного продукту від теоретично розрахованого; виражається у частках одиниці чи у відсотках

4. В органічних реакціях як правило спостерігається паралельний перебіг декількох процесів, внаслідок чого одержують суміш ізомерів чи певну кількість побічних продуктів. З цієї причини в органічній хімії частіше звертаються до схем, де зазначають вихідні речовини і основний продукт, без урахування коефіцієнтів;

5. В органічній хімії поряд із терміном «вихідні речовини» розповсюджені й інші: субстрат і реагент.

Субстрат речовина, реакційна здатність якої вивчається в даній реакції або яка є основою для одержання головного продукту реакції.

Реагент – сполука, якою діють на субстрат для дослідження його властивостей.

Однак при взаємодії рівнозначних вихідних речовин поняття субстрату і реагенту втрачають зміст.

 

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  6. Аграрне виробництво і його особливості
  7. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  8. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  9. Анатомо-фізіолгічні особливості
  10. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  11. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  12. Антисептики ароматичного ряду (фенол чистий, іхтіол, дьоготь, мазь Вількінсона, лінімент за Вишневським). Особливості протимікробної дії та застосування.




Переглядів: 639

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні принципи дії поршневих д.в.з. | ІНДУКТИВНИЙ ЕФЕКТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.