Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






А) Ризик непотрібності виробленої продукції

Цей ризик виникає в тому випадку коли споживач відмовляється від купівлі виготовленої продукції і характеризується розміром можливого економічного і морального збитку, який може понести виробник. Причини виникнення цього ризикуподіляються на внутрішні і зовнішні (Рис.3.).

Внутрішні причини.Рівень ризику непотрібності продукції залежить від рівня кваліфікації персоналу підприємства, адже саме їх помилки можуть призвести до виникнення цього ризику. Наприклад невірно складений спеціалістами прогноз попиту на продукцію, невірний вибір каналів збуту, невідповідність рівня кваліфікації робочих , низька технологічна дисципліна, слабкий контроль за якістю продукції і т.д.

Організація виробничого процесу також призводить до виникнення цього ризику: порушення в технологічому циклі і зниження якості продукції, неритмічність роботи підрозділів підприємства, використання фізично застарілих основних виробничих фондів і як результат вихід зі строю обладнання, ремонти, зниження продуктивності праці і зниження якості продукції.

 

 

 
 

 


Рис.3. Причини виникнення ризику непотрібості виготовленої продукції

Таким чином, недотримання технологічного процесу залежить від причин які можна об,єднати в дві групи: ті, що залежать від персоналу (низькій рівень управління, недостатні знання технології виробництва, використання застарілого обладнання, слабкий контроль, недоброякісна сировина і т.д.) і ті, що не залежать від підприємства (відключення електроенергії, аварійні зупинки підприємства, відключення водопостачання і т.д.). На рівень ризику безпосередньо впливають якість сировини і матеріалів, своєчасність їх надходження на підприємство, а також їх ціна, а це в свою чергу впливає на якість і ціну продукції і попит на неї.

Що стосується організації збуту готової продукції, то тут можна розглянути декілька причин виникнення ризику, а саме: організація мережі збуту і системи просунення продукції до споживача; вибір каналів збуту – використання послуг оптових і роздрібних посередників або самостійна реалізація товарів кінцевому споживачу.

Організація реклами продукції.Ризик непотрібності продукції за цією причиною, може виникнути в зв’язку з тим, що: реклама недостатня або надмірна по інтенсивності і частоті її доведення в різних формах до споживача; реклама недостатня або надмірна за своїм обсягом; рекламу невірно сегментовано, тобто невірно розподілені різні за змістом рекламні ролики між різними групами потенційних споживачів; обрано не найефективніші для визначення сегменту ринку і або для певної групи споживачів форми реклами.

Зовнішні причини ризику непотрібності продукції, як правило безпосередньо не залежать від діяльності підприємства, хоча в деяких випадках існує така залежність. Наприклад порушення системи документообігу на підприємстві можуть призвести до того, що споживач пізно отримав повідомлення і відмовився від продукції. Очікуючи інфляцію населення купує продукцію про запас, а потім попит знижується і стабілізується.


Читайте також:

  1. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  2. III. РИЗИК ТА ПРИБУТКОВІ СТАВКИ
  3. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  4. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  5. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  6. Акти прийняття продукції за якістю і кількістю
  7. Алгоритм розрахунку ризиків за загрозою відмова в обслуговуванні
  8. Аналiз ризику методами iмiтацiйного моделювання
  9. Аналіз асортименту і структури продукції
  10. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  11. Аналіз виробництва продукції рослинництва.




Переглядів: 861

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Базова класифікація ризиків підприємств | Б) Ризик посилення конкуренції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.