Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З.І. Домбровський

ФАКУЛЬТЕТ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ

ДЖЕРЕЛА INTERNET

ЛІТЕРАТУРА

  1. А. Ю. Гаевский Информатика 7-11 кл.: Учебное пособие =2-е изд., доп. – К.: А.С.К., 2006 – 536 с.: ил.
  2. В.З. Фигурнов. ІВМРС для пользователя. 7-я версия. М. «ИНФРА М»1997 С.480
  3. И.Т. Зарецкая, Б.Г. Колодяжньїй, А.Н. Гуржий, А.Ю. Соколов Информатика. 10-11 кл.Киев «Форум» 2001 с.495
  4. В.С. Новичков, Н.И. Панфилова , А.Н.Пьількин Алгоритмические язьїки в техникуме. Паскаль. Москва «Вьісшая школа» 1990 ст.223
  5. В.В. Фаронов. ТигЬо Разсаі 7.0. Начальний курс. Учебное пособие. . "Нолидж" 1999 г. с.616
  6. С. Симонович, Г. Евсеев, А. Алексеев. Специальная информатика. Учебное пособие. Универсальньш курс. М. АСЇпресс. 1999 г. с.480
  7. А.В. Потапкин. Операционная система МИООХУЗ 95. Русская версия. Руководство к действию. М. "ЗКОМ" 1998 г. с.432
  8. Л.И. Щеголева, А.Ф. Давьідов. Основьі вьічислительной техники и Программирования. Ленинград. Знергоиздат. 1981 г. с.253
  9. В.Д. Руденко, О.М. Макарчук,М.О. Патланжоглу. Практичний курс Інформатики. За редакцією академіка АПН України Мадзігона В.М. Рекомендовано Міністерством освіти України як навчально-методич­ний посібник. К. Фенікс. 1997 г. с.304
  10. А.Ф.Верлань, Н.В.Апатова. Информатика. Киев "Форум" 2001 г. ст.255
  11. С. Симонович, Г. Евсеев. Практическая информатика. Учебное пособие. Универсальньш курс. М. АСТпресс. 1999 г. с.480
  12. Г.А.Ковриженко " Системьі счисления и двоичная арифметика" Киев " Радянська школа" 1984 г. ст.78
  1. http://altavista.digital.com/- пошукова система.
  2. http://citforum.ru/ - апаратні та програмні засоби, інформаційне обслуговування, інформаційний пошук, інформаційні ресурси для фінансових спеціалістів, інформаційні системи, інформаційні технології, мережеві технології, мережі, офісні інформаційні системи, перспективи розвитку інформаційних технологій, проблеми безпеки інформаційних систем та технологій, технічні матеріали про Інтернет, технології WWW, технології електронної пошти, технології розробки баз даних, технологічні рішення інформаційних сховищ.
  3. http://communication.ucsd.edu/pagre/tno.html - мережі.
  4. http://ya.ru/ - пошукова система.
  5. http://google.com.ua/ - пошукова система.
  6. http://searchenginewatch.com/- пошукова система.
  7. http://www.citycat.ru/compulib/- система пошуку в електронних бібліотеках.
  8. http://www.cnn.com/ - новини CNN.
  9. http://www.euroseek.com/ - пошукова система.
  10. http://www.ict.nsk.su/rus/ - інтернет-технології.
  11. http://www.infoseek.com/ - пошукова система.
  12. http://www.meta.ua/ - пошукова система.
  13. http://www.nai.gov.ua/ - Національне агентство з питань інформатизації при Президентові України.
  14. http://www.radio-msu.net/~art/search/ - пошукова система.

 

 

„ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”

(Конспект лекцій)

 

 

 

1.Мета і завданя навчальної дисципліни: засвоєння засобів та методів використання сучасних інформаційних систем з елементами штучного інтелекту для вирішення різноманітних фахових завдань; теоретична та практична підготовка студентів з конкретних питань, зокрема: формування у майбутніх фахівців відповідного рівня культури щодо інформаційних технологій ( в подальшому ІТ ), обґрунтування актуальності сучасних ІТ, використання інформацйних систем в управлінні, аналіз специфіки інформаційно - довідкових експертних систем (ЕС) та систем підтримки прийняття рішень, характеристика найважливіших складових структури ІТ та проблем пов'язаних з реалізацією цих складових для практичного раціонального використання в менеджменті.

Предмет навчальної дисципліни: Інформаційні системи управління різних класів, в т. ч. інтелектуалізовані системи.

Основний зміст дисципліни:

Роль і необхідність ІС у менеджменті. Інформація як основний і важливий ресурс у діяльності організацій сьогодення. Взаємоповязані засоби ІС: людські, матеріальні, фінансові, інформаційні. Інформаційне забезпечення менеджменту на основі системного підходу – організуюча, координуюча ціле направлена дія на організацію - з метою ефективного перетворення вихідних ресурсів у продукт.

Значення ІТ в сучасному суспільстві. ЕОМ та мережі ЕОМ - технічна база нових інформаційних технологій (НІТ). Інтелектуалізація НІТ і використання інформаційних систем у менеджменті та їх характеристики. Інформаційно - довідкові системи у менеджменті. Експертно - навчальні системи, системи підтримки прийняття рішень (СППР), інформаційні технології формування знань та їх застосування..

2. Основні завдання вивчення дисципліни:

- сутність інформаційних систем та їх значення в управління організаціями

- сучасний стан і тенденції розвитку інформаційних технологій

- методологія проектування інформаційних систем, визначення їх якості та ефективності

- основні засади управління інформаційними ресурсами

- формування та використання інтегрованих інформаційних систем у бізнесі

- запровадження і розвиток в організації систем підтримки прийняття рішень

- управління інформаційними системами.

3.Тематика дисципліни „Інформаційний менеджмент”.




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи та етапи проектування бази даних | Предмет, сутність і задачі інформаційних систем та їх значення в менеджменті організацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.