Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант 2

1. Розв'язати задачу.

Відстань між двома пристанями 204 км. Катер долає її за 6 годин. За скільки годин пройде цю відстань буксир, якщо його швидкість на 22 км/год менша, ніж швидкість катера?

2. Обчислити.

1000 – 480 : 8 • 9 72800 · 6

42000 – 2706 • 4 + 17897 9048 • 3

27 км 800 м + 3 км 305 м 57856 • 2

3. Розв'язати задачу.

Ширина прямокутника 4 дм, а довжина — у 3 рази більша. Знайти периметр прямокутника.

Розв'язання

1. 204 : (204 : 6 – 22) = 17 (год).

2. 1000 – 480 : 8 · 9 = 460; 72800 • 6 = 436800;

42000 – 2706 • 4 + 17897 = 49073; 9048 • 3 = 27144;

27 км 800 м + 3 км 305 м = 31 км 105 м; 57856 · 2 = 115712.

3. (4 + 4 • 3) • 2 = 32 (дм)


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач на спільну робо­ту (№№ 456-464).

Мета. Провести аналіз контрольної роботи; організувати роботу над по­милками; вчити учнів розв'язувати задачі на спільну роботу, фор­мувати уміння і навички відшукувати спосіб розв'язку задачі, дава­ти зв'язне пояснення розв'язання задач окремими діями та спосо­бом складання виразу.

Обладнання. Схеми задач; таблиця усних обчислень; "Картки поточного та тематичного контролю знань".

Зміст уроку


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 652

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Підсумок уроку. | І. Аналіз контрольної роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.