Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Гра "Злови рибку". На дошці записи.

7 : 4 8 : 5 9 : 6

26 : 8 30 : 9 49 : 5

45 : 6 70 : 8 59 : 9

До дошки виходять троє учнів. Вчитель дає кожному по три паперові "рибки", на зворотній стороні яких записано відповідь одного із виразів. Учень повинен знайти цей вираз. Учні кожного ряду слідкують за одним із стовпчиків і перевіряють правильність виконання ділення з остачею. Учень, який першим правильно знайде три вирази, виграє.

2) 1 год : 3 (20 хв); 1 см : 5 мм (2);

1 дм : 4 мм (25); 2 кг : 5 (400 г).

3) Площа прямокутника 36 м2. Якої довжини можуть бути його сторо­ни? (36 і 1; 18 і 2; 12 і 3; 9 і 4.)

4)* Площа прямокутника 45 м2, ширина — 5 м. Обчислити площу квад­рата, периметр якого дорівнює периметру цього прямокутника.

(45 : 5 = = 9 (м) — довжина прямокутника;

(9 + 5) • 2 = 28 (м) — периметр прямо­кутника; периметр прямокутника дорівнює периметру квадрата;

28 : 4 = = 7 (м) — сторона квадрата;

7 • 7 = 49 (м2) — площа квадрата.)

2. Завдання для опитування (диференційоване).

Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань)

1) Площа прямокутника 32 см2, довжина — 8 см. Обчисли площу ква­драта, периметр якого дорівнює периметру прямокутника. (36 см2)

2) 473832 : 9 (52648)

Картка 2 (для учнів із достатнім рівнем знань)

1) Площа прямокутника 54 см2, довжина — 9 см. Обчисли площу ква­драта, сторона якого дорівнює ширині цього прямокутника. (36 см2)

2) 8235 : 3 (2745)

Картка 3 (для учнів із середнім і початковим рівнем знань)

1) Площа прямокутника 48 см2, ширина 6 см. Обчисли периметр пря­мокутника. (28 см).

Вказівка. У першій дії знайди довжину прямокутника за даною пло­щею і шириною. У другій дії знайди його периметр.

2) 5264 : 7 (752)

ІІ. Розвиток математичних знань.

1. Розв'язування задач. Задача 548.

Під час повторення умови задачі вчитель записує на дошці:

 

2 сівалки — 12 год — 96 га

1 сівалка — 7 год — ? га

(Відповідь: 28 га.)

Задача 549.

Вчитель креслить на дошці схему.

o + o

з баранів з овець

Після цього учні самостійно розв'язують задачу, склавши вираз.

6 • 1240 + 4 • 720 = 10320.

2. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові за вправами №№ 546-547.

Вправу 546 виконати із записом на дошці.

III. Підсумок уроку.

Скільки цифр буде у частці 9100218 : 3; 12240 : 4; 5022 : 9?


Картка 1

1) Площа прямокутника 32 см2, довжина — 8 см. Обчисли площу ква­драта, периметр якого дорівнює периметру прямокутника.

2) 473832 : 9

Картка 2

1) Площа прямокутника 54 см2, довжина — 9 см. Обчисли площу ква­драта, сторона якого дорівнює ширині цього прямокутника.

2) 8235 : 3

Картка 3

1) Площа прямокутника 48 см2, ширина 6 см. Обчисли периметр пря­мокутника.

Вказівка. У першій дії знайди довжину прямокутника за даною пло­щею і шириною. У другій дії знайди його периметр.

2) 5264 : 7

Картка 1

1) Площа прямокутника 32 см2, довжина — 8 см. Обчисли площу ква­драта, периметр якого дорівнює периметру прямокутника.

2) 473832 : 9


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. підсумки уроку
  12. III. Підсумки уроку




Переглядів: 542

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Підсумок уроку. | Картка 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.