МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III. Розвиток математичних знань.1. Робота над задачами. Задачу 582 учні розв'язують самостійно. (Відповідь: 8 год) 2. Фронтальна робота над задачею 583. Бесіда. — Що можна сказати про грані куба? (Вони однакові.) Скільки їх? (6.) Чи можемо обчислити площу 1 грані? (Можемо, бо ребро куба — це сторона квадрата.) А як знайти площу всіх граней? (Площу однієї грані збільшити У 6 разів.) Учні класу самостійно записують обчислення. (Відповідь: 24 см2.) IV. Підсумок уроку. 2400 : 2; 16000 : 4; 6500 : 5. № уроку_______ Дата_________ Тема. Ділення іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 586-594). Мета. Вчити учнів ділити іменовані числа, правильно виконувати записи. Удосконалювати вміння розв'язувати задачі, складати та обчислювати вирази. Зміст уроку I. Контроль, корекція та закріплення знань. 1. Усні обчислення. а) 12 : 2; 120 : 2; 1200 : 2; 12000 : 2; 3000 : 3; 300000 : 3; 150000 : 5; 16000 : 2; 4800 : 3; 90000 : 6. б)2т 4ц : 3 = (8ц); 4м 2дм : 6 = (7 дм); 6 см 3 мм : 9 (7 мм). в) Довжина ребра куба 3 см. Скільки квадратних сантиметрів паперу буде потрібно, щоб обклеїти всі грані куба? (Відповідь: 54 см2.) 2. Завдання для опитування. а) 7 ткаль за 5 днів виткали 1470 м тканини. За скільки днів одна ткаля може виткати 336 м тканини? Задачу розв'язати окремими діями з поясненням. (Відповідь: 8 днів.) б) 10000 – 66456 : 8 (1693) в) Картки для опитування. № 1 1) Три муляри за 2 год уклали 324 цеглини. За скільки годин 1 муляр укладе 162 цеглини? Задачу розв'язати діями з поясненням. (Відповідь: 3 год). 2) 10000 – 21476 : 7 (6932) № 2 1) 2 друкарки за 3 тижні надрукували 588 аркушів. За скільки тижні 1 друкарка надрукує 490 аркушів? (Відповідь: 5 тижнів.) 2) 10000 – 16272 : 8 (7966) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Пояснення вчителя за вправою № 587. Вчитель звертає увагу на оформлення записів. 2. Закріплення вивченого матеріалу. Вправа 588. Задачу № 589 розв'язати самостійно після колективного її аналізу. (Відповідь: 1 грн. 90 к.) III. Розвиток математичних знань. 1. Робота над задачею № 592. Учні колективно виконують короткий запис задачі. Привезли — 2 п. по 3 ц 56 кг Розсипали — 8 м. по ? кг Розв'язують задачу самостійно. Учням з початковим рівнем знань можна запропонувати на допомогу схему розв'язування задачі. Вчитель звертає увагу учнів на необхідність запису 3 ц 56 кг у кілограмах. (Відповідь: 89 кг) 2. Задача № 591. Учні розв'язують самостійно складанням виразу 42 : 3 : 7 – 4. (Відповідь: 8 га.) Читайте також:
|
||||||||
|