Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Розвиток математичних знань.

1. Робота над задачами.

Задачу 582 учні розв'язують самостійно. (Відповідь: 8 год)

2. Фронтальна робота над задачею 583. Бесіда.

— Що можна сказати про грані куба? (Вони однакові.) Скільки їх? (6.) Чи можемо обчислити площу 1 грані? (Можемо, бо ребро куба — це сторо­на квадрата.) А як знайти площу всіх граней? (Площу однієї грані збільшити У 6 разів.) Учні класу самостійно записують обчислення. (Відповідь: 24 см2.)

IV. Підсумок уроку.

2400 : 2; 16000 : 4; 6500 : 5.


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 586-594).

Мета. Вчити учнів ділити іменовані числа, правильно виконувати запи­си. Удосконалювати вміння розв'язувати задачі, складати та обчис­лювати вирази.

Зміст уроку

I. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) 12 : 2; 120 : 2; 1200 : 2; 12000 : 2; 3000 : 3;

300000 : 3; 150000 : 5; 16000 : 2; 4800 : 3; 90000 : 6.

б)2т 4ц : 3 = (8ц); 4м 2дм : 6 = (7 дм); 6 см 3 мм : 9 (7 мм).

в) Довжина ребра куба 3 см. Скільки квадратних сантиметрів паперу буде потрібно, щоб обклеїти всі грані куба? (Відповідь: 54 см2.)

2. Завдання для опитування.

а) 7 ткаль за 5 днів виткали 1470 м тканини. За скільки днів одна ткаля може виткати 336 м тканини? Задачу розв'язати окремими діями з поясненням. (Відповідь: 8 днів.)

б) 10000 – 66456 : 8 (1693)

в) Картки для опитування.

№ 1

1) Три муляри за 2 год уклали 324 цеглини. За скільки годин 1 муляр укладе 162 цеглини? Задачу розв'язати діями з поясненням. (Відповідь: 3 год).

2) 10000 – 21476 : 7 (6932)

№ 2

1) 2 друкарки за 3 тижні надрукували 588 аркушів. За скільки тижні 1 друкарка надрукує 490 аркушів? (Відповідь: 5 тижнів.)

2) 10000 – 16272 : 8 (7966)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя за вправою № 587. Вчитель звертає увагу на оформлення записів.

2. Закріплення вивченого матеріалу. Вправа 588.

Задачу № 589 розв'язати самостійно після колективного її аналізу. (Відповідь: 1 грн. 90 к.)

III. Розвиток математичних знань.

1. Робота над задачею № 592.

Учні колективно виконують короткий запис задачі.

Привезли — 2 п. по 3 ц 56 кг

Розсипали — 8 м. по ? кг

Розв'язують задачу самостійно.

Учням з початковим рівнем знань можна запропонувати на допомогу схему розв'язування задачі.

Вчитель звертає увагу учнів на необхідність запису 3 ц 56 кг у кілогра­мах. (Відповідь: 89 кг)

2. Задача № 591.

Учні розв'язують самостійно складанням виразу 42 : 3 : 7 – 4. (Відповідь: 8 га.)


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 580

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І Контроль, корекція та закріплення знань. | IV. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.