МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Варіант 11) Склади вираз і знайди його значення. Різницю чисел 234567 і 890 зменш на третину першого числа. (Відповідь. (234567 – 890) – (234567 : 3) = 155488) 2) х : 5000 = 35 (х = 175 000) Варіант 2 1) Склади вираз і знайди його значення. Частку чисел 28784 і 7 збільш на добуток чисел 87 і 500. (Відповідь. 28784 : 7 + 87 – 500 = 47612) 2) х : 3 000 = 18 (х = 54 000) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Робота над задачами на пропорційне ділення. а) Задача № 721. Під час повторення змісту задачі вчитель вносить числові дані у заздалегідь накреслену таблицю.
Учні коментовано розв'язують задачу діями з поясненням. 1)4 + 3 = 7 (год) — витратив лижник на весь шлях; 2) 56 : 7 = 8 (км/год) — швидкість лижника; 3) 8 • 3 = 24 (км) — пройшов лижник після зупинки. б) Задача 722. На дошці накреслена таблиця. Вчитель повторює з дітьми зміст задачі. Одночасно один учень вносить у таблицю числові дані і знаки запитання.
Порівнявши цю таблицю з попередньою, вчитель підводить учнів до висновку, що структура обох задач однакова. Відмінність між ними полягає в тому, що в другій задачі запитується про два числа: кількість грошей, яку заробив і перший, і другий столяри окремо, тому ця задача має на 1 дію більше. (Відповідь: 84 грн., 105 грн.) 2. Множення і ділення чисел. а) Вправу № 720 виконати за варіантами. б) Вправа 723 — самостійно. в) Вправа 724. Виконати ділення і зробити перевірку множенням по варіантах. Варіант 1. Перші два приклади. Варіант 2. Решту. (Відповідь: 209; 29; 27; 247.) III. Підсумок уроку. 80000 – 4000; 5000 : 1000; 16 • 5000. № уроку_______ Дата_________ Тема. Знаходження добутку виду 2400 • 30 усним і письмовим способами. Розв'язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення (№№ 727-736). Мета. Ознайомити учнів із множенням виду 2400 • ЗО усним і письмовим способами. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі з буквеними даними. Удосконалювати вміння дітей розв'язувати задачі на пропорційне ділення. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|