Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Підсумок уроку.

Обчисліть зручним способом.

4198 • 25; 50 • 345 • 2.


№ 1

1) Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготови­ли разом 320 деталей. Один робітник працював 6 год, а другий — 2 год. Скільки деталей виготовив перший робітник?

2) Знайди значення виразу.

212 849 : 7 + 3 200 • 80

№ 2

1) Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготови­ли разом 460 деталей. Один робітник працював 7 год, а другий — 3 год. Скільки деталей виготовив перший робітник?

2) Знайди значення виразу.

2400 • 90 – 182442 : 6

№ 1

1) Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготови­ли разом 320 деталей. Один робітник працював 6 год, а другий — 2 год. Скільки деталей виготовив перший робітник?

2) Знайди значення виразу.

212 849 : 7 + 3 200 • 80

№ 2

1) Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготови­ли разом 460 деталей. Один робітник працював 7 год, а другий — 3 год. Скільки деталей виготовив перший робітник?

2) Знайди значення виразу.

2400 • 90 – 182442 : 6

№ 1

1) Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготови­ли разом 320 деталей. Один робітник працював 6 год, а другий — 2 год. Скільки деталей виготовив перший робітник?

2) Знайди значення виразу.

212 849 : 7 + 3 200 • 80

№ 2

1) Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготови­ли разом 460 деталей. Один робітник працював 7 год, а другий — 3 год. Скільки деталей виготовив перший робітник?

2) Знайди значення виразу.

2400 • 90 – 182442 : 6

№ 1

1) Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготови­ли разом 320 деталей. Один робітник працював 6 год, а другий — 2 год. Скільки деталей виготовив перший робітник?

2) Знайди значення виразу.

212 849 : 7 + 3 200 • 80

№ 2

1) Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготови­ли разом 460 деталей. Один робітник працював 7 год, а другий — 3 год. Скільки деталей виготовив перший робітник?

2) Знайди значення виразу.

2400 • 90 – 182442 : 6

№ уроку_______ Дата_________

Тема. Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. По­вторення ділення з остачею на одноцифрове число (№№ 746—755).

Мета. Повторити з учнями ділення числа на добуток. Ознайомити учнів із застосуванням правила ділення числа на добуток для усного ді­лення на двоцифрове та розрядне число. Удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі на пропорційне ділення. Повторити ділення на одноцифрове число.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | I. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.