МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
I. Контроль, корекція та закріплення знань.1. Усні обчислення. а) 18 : 4; 34 : 7; 55 : 9; 52 : 7. б) Обчислити зручним способом. 4 • 560 • 25 (56000); 15 · 120 · 2 (3600); 500 · 179 · 2 (179000). в) Із одного села у протилежних напрямках вийшли два пішоходи. Яка відстань буде між ними через 5 год, якщо швидкість одного пішохода 4 км/год, а другого — 6 км/год? (Відповідь: 50 км.) 2. Завдання для опитування. а) Бензин був у 7 каністрах, у кожній порівну. У перший автобус заправили 48 л бензину, а в другий — 64 л. Скільки каністр бензину заправили в перший автобус і скільки в другий? (Відповідь: 3 каністри, 4 каністри.) б) Обчислити. 7300 · 40 – 41728 : 8 (286784) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Підготовча робота. Повторення правила ділення числа на добуток. Розв'язати приклади і порівняти відповіді. 64 : (4 • 4) 64 : 4 : 4 64 : (4 • 4) = 64 : 4 : 4 2. Пояснення учнів розв'язання виразу різними способами за вправою 746. 3. Усне пояснення зручності способу розв'язування прикладів за вправою 747. 4. Закріплення вивченого матеріалу. Вправи 748-750. № 748 (360, 30; 20). № 750 виконати коментовано. (60, 30, 12, 6.) Зразок: 270 : 45 = 270 : 9 : 5 = 6. III. Робота над задачами. 1. Задача 751. Короткий запис.
Учні із високим і достатнім рівнем знань після заповнення і аналізу задачі розв'язують її самостійно діями з поясненням, решта — з допомогою вчителя. 1) 60 : 12 = 5 (т) — вантажність першого автомобіля; 2) 20 : 5 = 4 (р.) — зробив перший автомобіль; 3) 12 — 4 = 8 (р.) — зробив другий автомобіль. Вчитель може запропонувати учням в якості перевірки знайти число рейсів, здійснюваних другим автомобілем, іншим способом. 60 — 20 = 40 (т) — маса картоплі, перевезена другим автомобілем; 40 : 5 = 8 (рейсів) — здійснив другий автомобіль. 2. Задача № 752. Учні розв'язують задачу самостійно. IV. Підсумок уроку. 7800 : 600; 280 : 35 (13, 8.) № уроку_______ Дата_________ Тема. Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення (№№ 756-763). Мета. Ознайомити учнів із діленням з остачею на двоцифрове число. Закріплювати вміння усно ділити круглі числа на розрядні числа. Удосконалювати вміння розв'язувати задачі на пропорційне ділення. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|