Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






I. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) 18 : 4; 34 : 7; 55 : 9; 52 : 7.

б) Обчислити зручним способом.

4 • 560 • 25 (56000); 15 · 120 · 2 (3600); 500 · 179 · 2 (179000).

в) Із одного села у протилежних напрямках вийшли два пішоходи. Яка відстань буде між ними через 5 год, якщо швидкість одного пішохода 4 км/год, а другого — 6 км/год? (Відповідь: 50 км.)

2. Завдання для опитування.

а) Бензин був у 7 каністрах, у кожній порівну. У перший автобус заправили 48 л бензину, а в другий — 64 л. Скільки каністр бензину заправили в перший автобус і скільки в другий? (Відповідь: 3 каністри, 4 каністри.)

б) Обчислити.

7300 · 40 – 41728 : 8 (286784)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Підготовча робота. Повторення правила ділення числа на добуток. Розв'язати приклади і порівняти відповіді.

64 : (4 • 4)

64 : 4 : 4

64 : (4 • 4) = 64 : 4 : 4

2. Пояснення учнів розв'язання виразу різними способами за вправою 746.

3. Усне пояснення зручності способу розв'язування прикладів за вправою 747.

4. Закріплення вивченого матеріалу. Вправи 748-750.

№ 748 (360, 30; 20).

№ 750 виконати коментовано. (60, 30, 12, 6.) Зразок: 270 : 45 = 270 : 9 : 5 = 6.

III. Робота над задачами.

1. Задача 751. Короткий запис.

  Вантажність Кількість рейсів Загальна маса картоплі
І машина   ? 20 т
  однакова 60т
II машина   ? ?

Учні із високим і достатнім рівнем знань після заповнення і аналізу задачі розв'язують її самостійно діями з поясненням, решта — з допо­могою вчителя.

1) 60 : 12 = 5 (т) — вантажність першого автомобіля;

2) 20 : 5 = 4 (р.) — зробив перший автомобіль;

3) 12 — 4 = 8 (р.) — зробив другий автомобіль.

Вчитель може запропонувати учням в якості перевірки знайти число рейсів, здійснюваних другим автомобілем, іншим способом.

60 — 20 = 40 (т) — маса картоплі, перевезена другим автомобілем;

40 : 5 = 8 (рейсів) — здійснив другий автомобіль.

2. Задача № 752.

Учні розв'язують задачу самостійно.

IV. Підсумок уроку.

7800 : 600; 280 : 35 (13, 8.)


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення (№№ 756-763).

Мета. Ознайомити учнів із діленням з остачею на двоцифрове число. Закріплювати вміння усно ділити круглі числа на розрядні числа. Удосконалювати вміння розв'язувати задачі на пропорційне ділення.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 1219

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. Підсумок уроку. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.