МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
II. Вивчення нового матеріалу.1. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові учні пояснюють детально за вправою 826. 2. Закріплення вивченого. Вправа № 827. (787320; 113 616; 714 850; 144 339) Для тих, хто раніше закінчив обчислення, додатково виконати множення: 9378 • 46 (431388); 60 074 • 49 (2 943 626) ІІІ. Розвиток математичних знань. 1. Складання і розв'язування рівнянь. Вправа 828. (х = 19044; х = 924). 2. Складання виразів і знаходження їх значень. Вправа 829. Запис виразів колективно, обчислення — самостійно. 270051 — 348 • 89 = 239079 12960 : 60 + (12960 + 60) = 13236 836 • 75 : 20 = 3135 IV. Підсумок уроку. — Що ми вивчали сьогодні на уроці? — Чого навчилися? — Що вам сподобалося на уроці? Картка 1 1. Прочитай задачу № 825. 2. Розв'яжи її діями з поясненням. 3. Обчисли письмово. 209 • 67 95 • 43 756 • 27 Картка 2 1. Прочитай задачу № 825. 2. Розв'яжи її діями з поясненням. Вказівка. В першій дії дізнайся, на скільки кілометрів менше пролетів перший вертоліт від другого. 3. Обчисли письмово. 503 • 68 259 • 36 Картка 3 1. Прочитай задачу № 825. 2. Розв'яжи задачу діями з поясненням за планом. 1) На скільки кілометрів менше пролетів перший вертоліт, ніж другий? 2) Яка швидкість вертольотів? 3) Скільки годин був у польоті перший вертоліт? 4) Скільки годин був у польоті другий вертоліт? 3. Обчисли письмово. 95 • 18 451 · 45 Картка 1 1. Прочитай задачу № 825. 2. Розв'яжи її діями з поясненням. 3. Обчисли письмово. 209 • 67 95 • 43 756 • 27 Картка 2 1. Прочитай задачу № 825. 2. Розв'яжи її діями з поясненням. Вказівка. В першій дії дізнайся, на скільки кілометрів менше пролетів перший вертоліт від другого. 3. Обчисли письмово. 503 • 68 259 • 36 Картка 3 1. Прочитай задачу № 825. 2. Розв'яжи задачу діями з поясненням за планом. 1) На скільки кілометрів менше пролетів перший вертоліт, ніж другий? 2) Яка швидкість вертольотів? 3) Скільки годин був у польоті перший вертоліт? 4) Скільки годин був у польоті другий вертоліт? 3. Обчисли письмово. 95 • 18 451 · 45 № уроку_______ Дата_________ Тема. Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями. Запис периметра і площі квадрата у загальному вигляді. Розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (№№ 832—839). Мета. Ознайомити учнів із множенням складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Удосконалювати вміння розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями, порівнювати їх умови і розв'язання. Вчити учнів записувати периметр і площу квадрата у загальному вигляді. Закріплювати вміння розв'язувати задачі на знаходження числа за його дробом. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||
|