МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. Підсумок уроку.Обчислити усно. 2800 : (40 : 2) – 70 • 2 (0) Варіант 1 1) Один автобус проїхав 400 км, а другий 640 км. Перший автобус був у дорозі на 3 год менше, ніж другий. Скільки годин був у дорозі кожний автобус, якщо їх швидкість однакова? 2) 100 – (16 • 6 + 4) : 25 Варіант 2 1) У магазин привезли 45 мішків пшениці і 25 мішків жита. Пшениці привезли на 1800 кг більше, ніж жита. Скільки кілограмів жита і скільки кілограмів пшениці завезли, якщо всі мішки були однакові? 2) 400 – 480 : 6 + 180 : 30 Варіант 1 1) Один автобус проїхав 400 км, а другий 640 км. Перший автобус був у дорозі на 3 год менше, ніж другий. Скільки годин був у дорозі кожний автобус, якщо їх швидкість однакова? 2) 100 – (16 • 6 + 4) : 25 Варіант 2 1) У магазин привезли 45 мішків пшениці і 25 мішків жита. Пшениці привезли на 1800 кг більше, ніж жита. Скільки кілограмів жита і скільки кілограмів пшениці завезли, якщо всі мішки були однакові? 2) 400 – 480 : 6 + 180 : 30 Варіант 1 1) Один автобус проїхав 400 км, а другий 640 км. Перший автобус був у дорозі на 3 год менше, ніж другий. Скільки годин був у дорозі кожний автобус, якщо їх швидкість однакова? 2) 100 – (16 • 6 + 4) : 25 Варіант 2 1) У магазин привезли 45 мішків пшениці і 25 мішків жита. Пшениці привезли на 1800 кг більше, ніж жита. Скільки кілограмів жита і скільки кілограмів пшениці завезли, якщо всі мішки були однакові? 2) 400 – 480 : 6 + 180 : 30 Варіант 1 1) Один автобус проїхав 400 км, а другий 640 км. Перший автобус був у дорозі на 3 год менше, ніж другий. Скільки годин був у дорозі кожний автобус, якщо їх швидкість однакова? 2) 100 – (16 • 6 + 4) : 25 Варіант 2 1) У магазин привезли 45 мішків пшениці і 25 мішків жита. Пшениці привезли на 1800 кг більше, ніж жита. Скільки кілограмів жита і скільки кілограмів пшениці завезли, якщо всі мішки були однакові? 2) 400 – 480 : 6 + 180 : 30 Варіант 1 1) Один автобус проїхав 400 км, а другий 640 км. Перший автобус був у дорозі на 3 год менше, ніж другий. Скільки годин був у дорозі кожний автобус, якщо їх швидкість однакова? 2) 100 – (16 • 6 + 4) : 25
№ уроку_______ Дата_________ Тема. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 • 403. Задачі на рух і площу (№№ 857-864). Мета. Ознайомити учнів із множенням багатоцифрових чисел на трицифрові у випадку, коли другий множник в середині містить нуль. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на рух і площу. Читайте також:
|
||||||||
|