Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Картка 1

1. Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назуст­річ один одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуть­ся, коли вони їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год?

2. 463 • 521 – 194 • 234

Картка 2

1. З двох сіл виїхали одночасно назустріч один одному 2 мотоцикліс­ти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайди відстань між цими селами.

2. 125 • 546 – 709 • 83

Картка 1

1. Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назуст­річ один одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуть­ся, коли вони їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год?

2. 463 • 521 – 194 • 234


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення на двоцифрове число (повторення). Поняття про середнє арифметичне. Задачі на дроби (№№ 865-874).

Мета. Повторити з учнями ділення на двоцифрове число без остачі і з оста­чею. Дати учням поняття про середнє арифметичне. Удосконалю­вати вміння розв'язувати задачі.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

І.Усні обчислення.

1) Вправа 865.

2) 2 ц: 20 кг (10) 2 ц – 20 кг (180 кг);

2 ц : 5 кг (40); 2 ц – 5 кг (195 кг).

3) Туристи йшли 3 год зі швидкістю 5 км/год і 4 год зі швидкістю 4 км/год Яку відстань подолали туристи? (31 км)

4)* Наталка і Сашко разом мали 19 цукерок. Після того, як вони з'їли порівну цукерок, у Наталки залишилося 6 цукерок, а в Сашка — 5 цуке­рок. Скільки цукерок спочатку було у кожного з них? (Спочатку у них разом було 19 цукерок, а потім разом було 6 + 5 = 11 (цукерок). Вони обоє з'їли 19 — 11 = 8 (цукерок). Кожен з них з їв по 8 : 2 = 4 (цукерки). Тому спочатку у Наталки було 4 + 6 = 10 (цукерок), а в Сашка 4 + 5 = 9 (цукерок).)

II. Повторення ділення на двоцифрове число без остачі і з остачею.

1. Вправа 866.

Самостійне читання пояснення в підручнику.

2. Виконання ділення із записом на дошці.

3. Самостійно виконати вправу 867. (7, ост. 19; 6, ост. 61.)

III. Вивчення нового матеріалу.

1. Середнє арифметичне кількох чисел.

а) Задача.

У понеділок термометр показував 20 градусів тепла, у вівторок — 21 градус, а в середу — 25 градусів. Запишіть середню температуру цих вимірювань.

Щоб знайти середню температуру повітря, треба суму цих температур поділити на кількість вимірювань: (20 + 21 + 25) : 3 = 22 (градуси) — середня температура повітря за ці дні.

б) Задача № 870.

Учні читають задачу, її розв'язання і закінчують розв'язувати її колек­тивно.

IV. Робота над задачами.

1. Задача № 868.

Учні самостійно записують розв'язання задачі виразом.

2. Аналогічна робота проводиться над задачею № 871.


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст уроку | V. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.