МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Картка 11. З трьох гектарів зібрали по 60 ц зерна з гектара, з 5 га — по 56 ц з гектара, а з 2 га — по 55 ц з гектара. Знайди середню врожайність зерна. (Відповідь: 57 ц.) 2. 28567 : 53 (539) Картка 2 1. Автомобіль їхав 3 год зі швидкістю 60 км/год, 3 год — зі швидкістю 70 км/год і 4 год — зі швидкістю 85 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. (73 км/год) 2. 6832 : 16 (427) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Підготовча робота. Усно виконати ділення 6946 : 23, розклавши ділене на зручні доданки 6946 : 23 = (6900 + 46): 23 = 300 + 2 = 302 В частці одержали нуль десятків. 2. Пояснення вчителя. (ділення, коли частка містить нулі) 3. Закріплення вивченого за вправою 918. (302; 398; 607) III. Розвиток математичних знань. 1. Задача 919. Короткий запис.
За таблицею учні самостійно розв'язують задачу. (Відповідь: 1015 л, 2639л). 2. Задача № 920. Учням пропонується самостійно накреслити в зошитах таблицю (подібну до попередньої) і за нею скласти вираз. (к : а · 12) IV. Підсумок уроку. Усно. 8844 : 22 (402); 2448 : 24 (102). Картка 1 1. З трьох гектарів зібрали по 60 ц зерна з гектара, з 5 га — по 56 ц з гектара, а з 2 га — по 55 ц з гектара. Знайди середню врожайність зерна. 2. 28567 : 53 Картка 2 1. Автомобіль їхав 3 год зі швидкістю 60 км/год, 3 год — зі швидкістю 70 км/год і 4 год — зі швидкістю 85 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. 2. 6832 : 16 Картка 1 1. З трьох гектарів зібрали по 60 ц зерна з гектара, з 5 га — по 56 ц з гектара, а з 2 га — по 55 ц з гектара. Знайди середню врожайність зерна. 2. 28567 : 53 Картка 2 1. Автомобіль їхав 3 год зі швидкістю 60 км/год, 3 год — зі швидкістю 70 км/год і 4 год — зі швидкістю 85 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. 2. 6832 : 16 Картка 1 1. З трьох гектарів зібрали по 60 ц зерна з гектара, з 5 га — по 56 ц з гектара, а з 2 га — по 55 ц з гектара. Знайди середню врожайність зерна. 2. 28567 : 53 Картка 2 1. Автомобіль їхав 3 год зі швидкістю 60 км/год, 3 год — зі швидкістю 70 км/год і 4 год — зі швидкістю 85 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. 2. 6832 : 16 Картка 1 1. З трьох гектарів зібрали по 60 ц зерна з гектара, з 5 га — по 56 ц з гектара, а з 2 га — по 55 ц з гектара. Знайди середню врожайність зерна. 2. 28567 : 53 Картка 2 1. Автомобіль їхав 3 год зі швидкістю 60 км/год, 3 год — зі швидкістю 70 км/год і 4 год — зі швидкістю 85 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. 2. 6832 : 16 Картка 1 1. З трьох гектарів зібрали по 60 ц зерна з гектара, з 5 га — по 56 ц з гектара, а з 2 га — по 55 ц з гектара. Знайди середню врожайність зерна. 2. 28567 : 53 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|