Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя за вправою 939.

2. Закріплення вивченого матеріалу. Вправа 940.

Перший вираз обчислити із записом на дошці. 280 км 896 м : 44 = 6 км 384 м

(4 т 537кг; 1707; 4 грн. 95 к.)

III. Розвиток математичних знань.

1. Задача 942.

Учні самостійно розв'язують задачу виразом.

2. Читання виразів і усне знаходження їх значень.

Вправа 943. (8500; 150; 360; 0)

3. Знаходження значення виразу.

98765 + 25326 : 63 - 24 • 98 (96815)

IV. Підсумок уроку.

Усно.

7 • 500 + 40000 : 4 – 13000 (500)


№ 1

1. 23227 : 54 279372:62

2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз.

№ 2

1) 70090 : 73 6424:73

2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз.

№ 1

1. 23227 : 54 279372:62

2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз.

№ 2

1) 70090 : 73 6424:73

2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз.

№ 1

1. 23227 : 54 279372:62

2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз.

№ 2

1) 70090 : 73 6424:73

2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз.

№ 1

1. 23227 : 54 279372:62

2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз.

№ 2

1) 70090 : 73 6424:73

2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз.

№ 1

1. 23227 : 54 279372:62

2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз.

№ 2

1) 70090 : 73 6424:73

2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз.

№ 1

1. 23227 : 54 279372:62

2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз.

№ 2

1) 70090 : 73 6424:73

2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз.


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння (№№ 946-952).

Мета. Вправляти учнів у знаходженні значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Закріплювати вміння учнів розв'язу­вати задачі на спільну роботу. Удосконалювати вміння розв'язувати рівняння.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 799

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | I. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.