Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Розвиток математичних знань.

1. Задача.

Майстер перші 3 год роботи виготовляв по 98 деталей за годину, а наступні 4 год — по 105 деталей. Скільки деталей виготовляв майстер в середньому за 1 годину?

Учні розв'язують задачу складанням виразу самостійно.

(98 • 3 + 105 • 4) : (3 + 4) = 102 (д.)

2. Записати вираз.

Перше число к, друге становить — першого. Знайти суму цих чисел.

(к + к : 5 • 2)

3. Задача № 966.

Короткий запис.

Зібрав — 1445 ц

Залишив — 245 ц

Продав — ?, решти,

Учні записують розв'язання (1445 — 245) : 6 • 5 = 1000 (ц), самостійно.

4. Вправу 963 виконати самостійно після повторення порядку виконання дій. (30539)

5. Вправу 964 виконати за варіантами.

Варіант 1 — перший рядок, варіант 2 — другий. (96 г; 613 км 541 м; 2000; 200)

6. Самостійне складання і розв'язування рівняння. Вправа 965. (х = 18605).

Для учнів, які раніше закінчать попередню роботу, додаткове завдання.

Задача. Відстань між містом і селом 72 км. З міста в село мотоцикліст їхав зі швидкістю 24 км/год. Назад він повертався зі швидкістю 12 км/год. Яка середня швидкість руху мотоцикліста?

( 1) 72 • 2 = 144 (км) — вся відстань;

72: 24 = 3 (іод) їхав мотоцикліст із міста в село;

72 : 12 = 6 (год) він їхав назад; 6 + 3 = 9 (год) — весь час;

144 : 9 = 16 (км/год) — середня швидкість.)


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 1255

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 2 | III. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.