Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Підсумок уроку.

5 год 15 хв • 4 (21 год);

6 хв - 6 с (5хв 54 с);

20 грн. 40 к. : 5 (4 грн. 8к.).


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Тематичне опитування. Контрольна робота.

Мета. Перевірити вміння учнів розв'язувати задачі та множити і ділити багатоцифрові числа на двоцифрові.

Варіант 1

1. Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год і 4 год — зі швидкістю 70 км/год. Знайди середню швидкість руху автобуса. (74 км/год)

2. Периметр прямокутної ділянки 268 м, а її ширина — 52 м. Знайди площу цієї ділянки. (4264 м2)

3. Виконай дії.

3039 · 43 (130 677) 12003 – 6355 : 31 (11 798)

9548 : 28 (341) 91047 – 2584 8 (70 375)

4. 23 т 616 кг : 82 (288 кг) 2 кг : 5 г (400)

Додаткове завдання

З одного міста до другого, відстань між якими 144 км, виїхав мотоцик­ліст зі швидкістю 48 км/год. Назад він повертався зі швидкістю 24 км/год. Яка середня швидкість мотоцикліста? (32 км/год)

Варіант 2

1. З кожного із 28 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 2 га — по 53 ц. Знайди середню врожайність кукурудзи. (39 ц)

2. Периметр прямокутної ділянки 286 м, а її довжина — 82 м. Знайди площу цієї ділянки. (5002 м2)

3. Виконай дії.

4026 • 62 (249 612) 13003 – 9036 : 18 (12 501)

40810:53 (770) 40147 – 3574 • 9 (7981)

4. 27 км 648 м : 96 (288 м) 20 м : 5 см (400)

Додаткове завдання

У млині за три дні змололи 1 т 356 кг пшениці. Першого дня змололи деяку кількість пшениці, другого — у 2 рази більше, а третього — 288 кг. Скільки пшениці змололи у млині першого і другого дня окремо?

(356 кг; 712 кг)


Варіант 1

1. Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год і 4 год — зі швидкістю 70 км/год. Знайди середню швидкість руху автобуса.

2. Периметр прямокутної ділянки 268 м, а її ширина — 52 м. Знайди площу цієї ділянки.

3. Виконай дії.

3039 · 43 12003 – 6355 : 31

9548 : 28 91047 – 2584 8

4. 23 т 616 кг : 82 2 кг : 5 г

Додаткове завдання

З одного міста до другого, відстань між якими 144 км, виїхав мотоцик­ліст зі швидкістю 48 км/год. Назад він повертався зі швидкістю 24 км/год. Яка середня швидкість мотоцикліста?

Варіант 2

1. З кожного із 28 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 2 га — по 53 ц. Знайди середню врожайність кукурудзи.

2. Периметр прямокутної ділянки 286 м, а її довжина — 82 м. Знайди площу цієї ділянки.

3. Виконай дії.

4026 • 62 13003 – 9036 : 18

40810:53 40147 – 3574 • 9

4. 27 км 648 м : 96 20 м : 5 см

Додаткове завдання

У млині за три дні змололи 1 т 356 кг пшениці. Першого дня змололи деяку кількість пшениці, другого — у 2 рази більше, а третього — 288 кг. Скільки пшениці змололи у млині першого і другого дня окремо?

 


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Аналіз контрольної роботи. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на зустрічний рух і на зведення до одиниці (№№ 970-977).

Мета. Провести аналіз основних помилок, допущених учнями у ході виконання контрольної роботи. Ознайомити учнів із діленням ба­гатоцифрових чисел на трицифрові. Закріплювати вміння учнів роз­в'язувати задачі на рух і на зведення до одиниці.

Зміст уроку

I. Аналіз контрольної роботи.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 1172

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.