МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III. Підсумок уроку.5 год 15 хв • 4 (21 год); 6 хв - 6 с (5хв 54 с); 20 грн. 40 к. : 5 (4 грн. 8к.). № уроку_______ Дата_________ Тема. Тематичне опитування. Контрольна робота. Мета. Перевірити вміння учнів розв'язувати задачі та множити і ділити багатоцифрові числа на двоцифрові. Варіант 1 1. Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год і 4 год — зі швидкістю 70 км/год. Знайди середню швидкість руху автобуса. (74 км/год) 2. Периметр прямокутної ділянки 268 м, а її ширина — 52 м. Знайди площу цієї ділянки. (4264 м2) 3. Виконай дії. 3039 · 43 (130 677) 12003 – 6355 : 31 (11 798) 9548 : 28 (341) 91047 – 2584 8 (70 375) 4. 23 т 616 кг : 82 (288 кг) 2 кг : 5 г (400) Додаткове завдання З одного міста до другого, відстань між якими 144 км, виїхав мотоцикліст зі швидкістю 48 км/год. Назад він повертався зі швидкістю 24 км/год. Яка середня швидкість мотоцикліста? (32 км/год) Варіант 2 1. З кожного із 28 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 2 га — по 53 ц. Знайди середню врожайність кукурудзи. (39 ц) 2. Периметр прямокутної ділянки 286 м, а її довжина — 82 м. Знайди площу цієї ділянки. (5002 м2) 3. Виконай дії. 4026 • 62 (249 612) 13003 – 9036 : 18 (12 501) 40810:53 (770) 40147 – 3574 • 9 (7981) 4. 27 км 648 м : 96 (288 м) 20 м : 5 см (400) Додаткове завдання У млині за три дні змололи 1 т 356 кг пшениці. Першого дня змололи деяку кількість пшениці, другого — у 2 рази більше, а третього — 288 кг. Скільки пшениці змололи у млині першого і другого дня окремо? (356 кг; 712 кг) Варіант 1 1. Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год і 4 год — зі швидкістю 70 км/год. Знайди середню швидкість руху автобуса. 2. Периметр прямокутної ділянки 268 м, а її ширина — 52 м. Знайди площу цієї ділянки. 3. Виконай дії. 3039 · 43 12003 – 6355 : 31 9548 : 28 91047 – 2584 8 4. 23 т 616 кг : 82 2 кг : 5 г Додаткове завдання З одного міста до другого, відстань між якими 144 км, виїхав мотоцикліст зі швидкістю 48 км/год. Назад він повертався зі швидкістю 24 км/год. Яка середня швидкість мотоцикліста? Варіант 2 1. З кожного із 28 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 2 га — по 53 ц. Знайди середню врожайність кукурудзи. 2. Периметр прямокутної ділянки 286 м, а її довжина — 82 м. Знайди площу цієї ділянки. 3. Виконай дії. 4026 • 62 13003 – 9036 : 18 40810:53 40147 – 3574 • 9 4. 27 км 648 м : 96 20 м : 5 см Додаткове завдання У млині за три дні змололи 1 т 356 кг пшениці. Першого дня змололи деяку кількість пшениці, другого — у 2 рази більше, а третього — 288 кг. Скільки пшениці змололи у млині першого і другого дня окремо?
№ уроку_______ Дата_________ Тема. Аналіз контрольної роботи. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на зустрічний рух і на зведення до одиниці (№№ 970-977). Мета. Провести аналіз основних помилок, допущених учнями у ході виконання контрольної роботи. Ознайомити учнів із діленням багатоцифрових чисел на трицифрові. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на рух і на зведення до одиниці. Зміст уроку I. Аналіз контрольної роботи. Читайте також:
|
||||||||
|