Стоїть дуб, на ньому 12 гілок, на кожній гілці по 4 гілочки, на кожній гілочці по 7 жолудів. (Рік, місяці, тижні, дні.)
Загадка 2
Вони несхожі на обличчя. Різниця вічна є у них: він завше всіх до праці кличе, вона до сну скликає всіх. (День і ніч.) — А разом що буде? (Доба.)
№ 1
1) 29041 • 7 – 336018 : 6
2) Порівняй.
ц o т год o 45 хв
№ 2
1) 335208 : 8 – 39876
2) Порівняй:
м o дм год o 45 хв
№ 1
1) 29041 • 7 – 336018 : 6
2) Порівняй.
ц o т год o 45 хв
№ 2
1) 335208 : 8 – 39876
2) Порівняй:
м o дм год o 45 хв
№ 1
1) 29041 • 7 – 336018 : 6
2) Порівняй.
ц o т год o 45 хв
№ 2
1) 335208 : 8 – 39876
2) Порівняй:
м o дм год o 45 хв
№ 1
1) 29041 • 7 – 336018 : 6
2) Порівняй.
ц o т год o 45 хв
№ 2
1) 335208 : 8 – 39876
2) Порівняй:
м o дм год o 45 хв
№ уроку_______ Дата_________
Тема. Визначення часу. Визначення тривалості подій за календарем. Задачі на знаходження суми двох добутків і задачі, обернені до розширених задач на суму двох добутків (№№ 995— 1002).
Мета. Вчити учнів визначати час та тривалість подій за табелем-кален-дарем. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження суми двох добутків і задач, обернених до розширених задач на суму двох добутків.