Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) м (50 см): м (1см); м (10 см):

дм (6 см); км (90 м); см (4 мм).

2) 2 м : 4 (5 дм); 1 дм : 5 (2 см); 1 дм : 5 см (2);

1 м 5 дм : 5 (3 дм); 6 ц : 10 (60 кг); 1 т : 5 ц (2).

3) Площа поля 50 га. Один тракторист виорав поля, а другий — того, що виорав перший тракторист. Скільки гектарів землі виорав другий тракторист? (8 га)

2. Завдання для опитування учнів.

1) Чи можна у натуральному ряді назвати найменше число?

2) Чи можна у натуральному ряді назвати найбільше число? Чому?

3) Прочитайте числа 203004; 1500010; 200001; 48001.

4) Що означає цифра 4 у числі 404044?

5) Скільки одиниць у числі 12345? Скільки всього одиниць в цьому числі? Скільки десятків в цьому числі? Скільки всього десятків в цьому числі і т.д.

6) 20844 : 18 • 205 (237390)

Картки для опитування

№ 1

1) 780117 : 39 – 121099 : 11 (8994)

2) Порівняй.

209456 o 20945 357913 o 357813

№ 2

1) 60950 : 53 + 89670 : 61 (2620)

2) Порівняй.

540896 o 54089 246826 o 246846


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Закріплення вивченого матеріалу. | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.