Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя за підручником, с. 152—154.

2. Закріплення вивченого.

а) Назвіть величини вимірювання довжини, маси, швидкості, часу, площі, вартості.

3. Обчисліть.

2 год 15 хв + 3 год 45 хв (6 год) й 5 дм 2 см — 3 дм 7 см (1 дм 5 см)

4 грн. 23 к. + 5 грн. 77 к. (10 грн.)

4. Знайдіть помилки.

1 доба + 3 м 5 дм;

2 км 400 м : 500 см;

2 год 10 хв — 5 км/год.

5. Назвіть основну одиницю довжини в метричній системі мір (площі, об'єму, маси).

6. Назвіть інші одиниці вимірювання довжини. (1 км, 1 дм, 1 см, 1 мм)

7. Якими одиницями моряки вимірюють відстані на морі?

(1 морська миля = 1852 м)

8. Ще які одиниці довжини ви знаєте?

(1 фут = 0,3048 м; 1 аршин = 71,12 см, І дюйм = 2,5 см).

III. Розвиток математичних знань.

1. Задача.

У магазин привезли 560 кг вершкового масла. Наприкінці дня в магази­ні залишилося 80 кг. Усе масло було в ящиках, по 16 кг в кожному. Скільки ящиків з маслом було продано? Скласти вираз.

((560 - 80) : 16 т 30 (ящ.)).

Учні розв'язують задачу самостійно.

2. 48 • 124 : 93 + 2 183 – 55 275 : 25 : 11 = 2 046

IV. Підсумок уроку.

— Назвіть основні одиниці метричної системи мір.


№ 1

1) 780117 : 39 – 121099 : 11

2) Порівняй.

209456 o 20945 357913 o 357813

№ 2

1) 60950 : 53 + 89670 : 61

2) Порівняй.

540896 o 54089 246826 o 246846

№ 1

1) 780117 : 39 – 121099 : 11

2) Порівняй.

209456 o 20945 357913 o 357813

№ 2

1) 60950 : 53 + 89670 : 61

2) Порівняй.

540896 o 54089 246826 o 246846

№ 1

1) 780117 : 39 – 121099 : 11

2) Порівняй.

209456 o 20945 357913 o 357813

№ 2

1) 60950 : 53 + 89670 : 61

2) Порівняй.

540896 o 54089 246826 o 246846

№ 1

1) 780117 : 39 – 121099 : 11

2) Порівняй.

209456 o 20945 357913 o 357813

№ 2

1) 60950 : 53 + 89670 : 61

2) Порівняй.

540896 o 54089 246826 o 246846

№ 1

1) 780117 : 39 – 121099 : 11

2) Порівняй.

209456 o 20945 357913 o 357813

№ 2

1) 60950 : 53 + 89670 : 61

2) Порівняй.

540896 o 54089 246826 o 246846

 


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці.

Мета. Дати учням поняття про дію додавання як об'єднання двох мно­жин в одну нову множину. Повторити з учнями переставний та сполучний закони додавання. Розкрити зміст дії віднімання, дати її означення, повторити властивості різниці.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.