Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стаття 9. Державна реєстрація музеїв

Стаття 8. Статут музею

Стаття 7. Створення музеїв

Стаття 6. Види музеїв

ВИДИ МУЗЕЇВ. ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ І МАТЕРІАЛЬНА БАЗА МУЗЕЇВ

РОЗДІЛ II

Стаття 5. Національні, регіональні та профільні організації музеїв України. Участь у міжнародних організаціях

Музеї України мають право об'єднуватись у національні, регіональні та профільні організації (спілки, асоціації тощо), вступати до міжнародних музейних організацій і фондів.

 

За своїм профілем музеї поділяються на такі види: історичні, археологічні, краєзнавчі, природничі, літературні, мистецькі, етнографічні, технічні, галузеві тощо.

 

На основі ансамблів, комплексів пам'яток та окремих пам'яток природи, історії, культури та територій, що становлять особливу історичну, наукову і культурну цінність, можуть створюватись історико-культурні заповідники, музеї-заповідники, музеї просто неба, меморіальні музеї-садиби.

 

Музеї можуть засновуватися на будь-яких формах власності, передбачених законами України. Засновниками музеїв можуть бути відповідні органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, юридичні та фізичні особи.

 

(частина третя статті 6 в редакції

Закону України від 14.05.99 р. N 659-XIV)

 

Державному музею, який має музейне зібрання пам'яток загальнодержавного значення, набув міжнародного визнання і є провідним культурно-освітнім та науково-дослідним закладом у відповідних профільних групах музейної мережі України, у встановленому законодавством України порядку може бути надано статус національного музею України.

 

Рішення про створення музеїв приймають їх засновники.

 

Для створення музею засновники повинні забезпечити:

 

формування музейного зібрання;

 

матеріальну базу - приміщення для експозиції та роботи наукових працівників, фондосховище музею;

 

умови для охорони музею, оснащення його засобами охоронної та пожежної сигналізації;

 

фінансування та кадри для належного його функціонування;

 

роботу музею за чітким розкладом.

 

Засновники музею можуть створювати філії та відділи музею, що не є юридичними особами.

 

Земельні ділянки, інші природні ресурси, необхідні для створення музею, надаються в користування у встановленому законодавством порядку.

 

Музеї можуть створюватись і діяти в усіх організаційно-правових формах.

 

Порядок створення історико-культурних заповідників визначається Кабінетом Міністрів України.

 

(статтю 7 доповнено частиною шостою згідно із

Законом України від 14.05.99 р. N 659-XIV)

 

Музей діє на підставі статуту (положення), що затверджується його засновником чи засновниками.

 

У статуті (положенні) музею визначаються:

 

назва музею, його статус, склад засновників, їх права та обов'язки;

 

організаційна структура, основні завдання та напрями діяльності;

 

джерела надходження коштів і їх використання, склад майна музею, порядок його реорганізації та ліквідації, умови збереження музейного зібрання у разі ліквідації музею;

 

інші умови діяльності музею.

 

Державна реєстрація музеїв незалежно від форм власності проводиться відповідно виконавчими комітетами сільської, селищної, міської рад, виконавчими органами районних у місті Києві рад.

 

(частина перша статті 9 в редакції

Закону України від 14.05.99 р. N 659-XIV)

 

Для реєстрації музею подаються такі документи:

 

рішення засновника (засновників) про створення музею;

 

статут (положення) відповідного музею;

 

абзац четвертий частини другої статті 9 виключено

 

(згідно із Законом України від 14.05.99 р. N 659-XIV,

у зв'язку з цим абзац п'ятий вважати абзацом четвертим)

 

документи, що засвідчують джерела фінансування для належного функціонування музею.

 

Реєстрація проводиться (за наявності всіх зазначених документів) за заявочним принципом протягом не більше п'ятнадцяти робочих днів. Орган, який здійснює реєстрацію, зобов'язаний протягом цього терміну видати посвідчення про реєстрацію і в десятиденний термін подати відомості до органів державної статистики.

 

Відмову в реєстрації може бути оскаржено в судовому порядку.

 

Після реєстрації музей набуває статусу юридичної особи. Свідоцтво про реєстрацію музею є підставою для відкриття рахунків в установах банків.

 

Музеї, створені у складі підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, реєстрації не підлягають. Порядок обліку таких музеїв визначає Міністерство культури і мистецтв України.

 

(перше речення частини шостої статті 9 в редакції

Закону України від 14.05.99 р. N 659-XIV)

 


Читайте також:

  1. II Державна дума
  2. Активна і пасивна державна політика.
  3. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  4. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  5. Антиінфляційна державна політика
  6. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ ЗА СТАТТЯМИ ТА ЕЛЕМЕНТАМИ
  7. Вимоги до ЕККА та реєстрація в ДПА
  8. Встановлення нормативів по окремих статтях дозволяє забезпечити оптимальну потребу підприємства в оборотних коштах.
  9. Групування витрат підприємства за статтями калькуляції
  10. Державна антициклічна політика
  11. Державна виконавча служба
  12. Державна виконавча служба (Ст. 12 КВК)




Переглядів: 973

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 4. Законодавство України про музеї та музейну справу | Стаття 14. Матеріально-технічне забезпечення музеїв

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.