Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Як позитивне слід відмітити _____________________________________________

___________________________________________________________________________

Недоліки ______________________________________________________________

___________________________________________________________________________

У висновках __________________________________________________________

(вказати, що викладено у висновках та ступінь їх обґрунтованості)

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Список використаних літературних джерел ______________________________

___________________________________________________________________________

(вказати, чи правильно оформлений, чи є на нього посилання у тексті, його обсяг)

___________________________________________________________________________

Додатки ______________________________________________________________

(вказати, які додатки містяться в роботі,

___________________________________________________________________________

чи є на них посилання у тексті основної частини, їх обсяг, правильність оформлення)

___________________________________________________________________________

Таблиці ______________________________________________________________

(вказати, чи правильно оформлені, як широко

___________________________________________________________________________

та кваліфіковано, з відповідними висновками чи без них зроблений аналіз даних таблиць)

___________________________________________________________________________

Нумерація сторінок здійснена правильно / неправильно.

Загальні зауваження: __________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Висновок. В цілому при написанні бакалаврської роботи студент ________________

(прізвище, ім’я та по батькові)

виявив / не виявив знання з таких економічних дисциплін _________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

вміння / невміння підібрати необхідну літературу, цифровий матеріал, проаналізувати його, зробити відповідні висновки і оформити свої дослідження в бакалаврській роботі.

Вважаю, що бакалаврська робота студента _________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові)

на тему ____________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

відповідає / не відповідає профілю підготовки бакалавра з фінансів і кредиту, написана на достатньо / недостатньо високому рівні, заслуговує на оцінку відмінно / добре / задовільно, а її автор заслуговує на присвоєння / неприсвоєння кваліфікації бакалавра.

 

Рецензент:

“__” ___________ 20__ р. _____________ ______________________

(підпис)(прізвище, ім’я та по батькові)

 

Додаток Р

Зразок титульного аркуша ілюстративного матеріалу

До бакалаврської роботи

 

Міністерство освіти і науки України

Житомирський державний технологічний університет

 

 

Кафедра фінансів і кредиту

 

ІЛЮСТРАТИВНИЙ МАТЕРІАЛ

до бакалаврської роботи

Владикіної Віри Анатоліївни

 

на тему:

“Організаційно-фінансовий механізм

Кредитування фізичних осіб

(на прикладі ПАТ “Укрексімбанк”)”

 

Науковий керівник __________________

(підпис)

 

 

Житомир – 20__


Додаток С

Зразок анотації до бакалаврської роботи

 

Анотація до бакалаврської роботи


Читайте також:

  1. A MOST UNUSUAL COLLEGE: NO TEXTBOOKS AND NO LECTURES
  2. A REVIEW OF THE FOOD AND BEVERAGE MARKET IN KAZAKHSTAN
  3. A World Guide to Good Manners. How not to behave badly abroad
  4. A) Analyze the simple rhythm-units into three groups — monobeats (M), trochees (T) and dactyls (D).
  5. A) can; B) could; C) can't; D) couldn't; E) be able to
  6. A) Match the words on the left with the expressions on the right.
  7. A) Practise using the words and word combinations in bold type to make other comparisons between some two-four regions of Russia. Write your best sentences down.
  8. A) Read the words describing the qualities required for the legal profession and translate them into Russian. Use a dictionary.
  9. A) Scan the text and fill in the table below.
  10. A. Beantworten Sie die Fragen. Bei der Wahl der Partizipien richten Sie sich nach der angegebenen Zeitform.
  11. A. Before you listen, say when you visit another city, what do you enjoy/not enjoy doing?
  12. A. Do you know these famous Britons? Do these puzzles and read three more noted Britons.




Переглядів: 560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Науковий керівник | Владикіної В.А.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.