МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Як позитивне слід відмітити ________________________________________________________________________________________________________________________ Недоліки ______________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ У висновках __________________________________________________________ (вказати, що викладено у висновках та ступінь їх обґрунтованості) ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ Список використаних літературних джерел ______________________________ ___________________________________________________________________________ (вказати, чи правильно оформлений, чи є на нього посилання у тексті, його обсяг) ___________________________________________________________________________ Додатки ______________________________________________________________ (вказати, які додатки містяться в роботі, ___________________________________________________________________________ чи є на них посилання у тексті основної частини, їх обсяг, правильність оформлення) ___________________________________________________________________________ Таблиці ______________________________________________________________ (вказати, чи правильно оформлені, як широко ___________________________________________________________________________ та кваліфіковано, з відповідними висновками чи без них зроблений аналіз даних таблиць) ___________________________________________________________________________ Нумерація сторінок здійснена правильно / неправильно. Загальні зауваження: __________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ Висновок. В цілому при написанні бакалаврської роботи студент ________________ (прізвище, ім’я та по батькові) виявив / не виявив знання з таких економічних дисциплін _________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ вміння / невміння підібрати необхідну літературу, цифровий матеріал, проаналізувати його, зробити відповідні висновки і оформити свої дослідження в бакалаврській роботі. Вважаю, що бакалаврська робота студента _________________________________ (прізвище, ім’я та по батькові) на тему ____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ відповідає / не відповідає профілю підготовки бакалавра з фінансів і кредиту, написана на достатньо / недостатньо високому рівні, заслуговує на оцінку відмінно / добре / задовільно, а її автор заслуговує на присвоєння / неприсвоєння кваліфікації бакалавра.
Рецензент: “__” ___________ 20__ р. _____________ ______________________ (підпис)(прізвище, ім’я та по батькові)
Додаток Р Зразок титульного аркуша ілюстративного матеріалу До бакалаврської роботи
Міністерство освіти і науки України Житомирський державний технологічний університет
Кафедра фінансів і кредиту
ІЛЮСТРАТИВНИЙ МАТЕРІАЛ до бакалаврської роботи Владикіної Віри Анатоліївни
на тему: “Організаційно-фінансовий механізм Кредитування фізичних осіб (на прикладі ПАТ “Укрексімбанк”)”
Науковий керівник __________________ (підпис)
Житомир – 20__ Додаток С Зразок анотації до бакалаврської роботи
Анотація до бакалаврської роботи Читайте також:
|
||||||||
|