Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета і завдання економічної практики

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

ЗАТВЕРДЖУЮ
Проректор з навчально- виховної роботи
____________ М. М. Касьяненко
“___” _________________ 2014 р.

ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

Для проходження економічної практики

Для підготовки бакалаврів

галузі знань 0305 “Економіка і підприємництво”

напряму підготовки 6.030509 “Облік і аудит”

варіативна компонента “Податковий контроль і аудит”

варіативна компонента “Незалежний аудит”

 

 

Ірпінь 2014


Програма та методичні вказівки для проходження економічної практики для галузі знань 0305 “Економіка і підприємництво” напряму підготовки 6.030509 “Облік і аудит” варіативна компонента “Податковий контроль і аудит” складена відповідно до розпорядження ДПА України №219 від 19.12.1999 «Про виробничу практику студентів» та ОКХ, затвердженої в 2013 році.

 

Автор Рябчук О. Г., к.е.н., доцент Салямон-Міхєєва К. Д., ст. викладач Савицький В. В., ст. викладач
  Рецензент     Мельник М. М.., к.е.н., доцент

 

Розглянуто і схвалено на засіданні кафедри аудиту і економічного аналізу, протокол № ___ від “__” __________________ 2014 р.

 

Завідувач кафедри ________________А.В. Лісовий

 

 

Програму практики розглянуто і схвалено на засіданні вченої ради обліково-економічного факультету,

 

протокол № __ від “__” ____________ 2014 р.

 

Голова вченої ради ___________________Н.П. Мацелюх

 

Завідувач навчально-методичного відділу ______О.О. Бойко-Слобожан

 

Завідувач відділу практичного навчання

та сприяння у працевлаштуванні ________________М. М. Недашківський

 

ЗМІСТ

Стор.

1. Мета і завдання економічної практики 4

2. Бази практики, робочі місця і бюджет часу 4

3. Зміст практики 7

3.1. Зміст практики на підприємстві 7

3.2. Зміст практики в ДПІ районного (міського) рівня 12

4. Складання звіту з практики, його оформлення та захист 18

5. Додатки 23

6. Список рекомендованих джерел 29

 


Мета і завдання економічної практики

 

Економічна практика є продовженням навчального процесу підготовки фахівців з обліку і аудиту.

Економічна практика є одним із етапів підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем – бакалавр галузі знань “Економіка і підприємництво” напряму підготовки 6.030509 “Облік і аудит” варіативна компонента “Податковий контроль і аудит”.

Метою економічної практики є :

· поглиблення та закріплення теоретичних знань, які набули студенти в процесі навчання в Університеті;

· оволодіння практичними навичками і досвідом з обліку, податкового контролю і аудиту, в залежності від обраної бази практики.

Якщо базою проходження економічної практики є підприємство, то перед студентами ставляться завдання:

· ознайомлення із структурою бази практики;

· розкриття методики обліку активів і пасивів підприємства відповідно з тематичним планом проходження практики;

· складання журналів № 1 – 7 і відомостей до них;

· узагальнення даних в бухгалтерській звітності.

Якщо базою проходження економічної практики є територіальні органи Міністерства доходів і зборів, то перед студентами ставляться завдання:

· ознайомлення із структурою територіального органу Міністерства доходів і зборів та структурою і призначенням її підрозділів;

· ознайомлення із функціональними обов’язками співробітників підрозділів;

· ознайомлення із нормативно-правовою базою, що використовують в своїй діяльності територіальні органи Міністерства доходів і зборів;

· розкриття методики проведення податкового контролю відповідно з тематичним планом практики.

Якщо базою проходження економічної практики є аудиторські фірми, то перед студентами ставляться завдання:

· ознайомлення із структурою аудиторської фірми;

· ознайомлення із функціональними обов’язками співробітників аудиторських фірм;

· ознайомлення із нормативно-правовою базою, що використовують в своїй діяльності аудиторські фірми;

· розкриття методики проведення незалежної перевірки правильності формування показників фінансової звітності відповідно до програми практики.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Коэффициенты уклона кровли | Бази практики, робочі місця і бюджет часу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.