Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Блок- конспект уроків № 20 - 30 для 4 класу

Блок- конспект уроків № 1-6 для 4 класу

Тема: Легка атлетика.

Завдання: - досягти засвоєння теоретичних знань з тем: Гігієна спортивного одягу і взуття. Відомі Українські кросмени. Користь занять кросовою підготовкою на свіжому повітрі. Техніка безпеки під час занять Л/А,кросовою підготовкою

- сформувати в учнів уміння виконувати різновиди ходьби та бігу; стрибати у довжину з розбігу; метати малий м’яч з розбігу на дальність

- виховувати бажання займатися спортом

Часні завдання Хід уроку Дозуваня ОМУ
                                     
І   Підготовча частина 15’                                        
  Підготувати дітей до уроку 1.Шікування,повідомлення завдань уроку 2-3’   3’     30’’   30’’   1’   6’   1’ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ * + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Розвиток координації 2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу Чітко виконувати команду + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
  3. Гігієна спортивного одягу і взуття. Відомі Українські кросмени. Користь занять кросовою підготовкою на свіжому повітрі. Техніка безпеки під час занять Л/А,кросовою підготовкою   +                                    
Сприяти розвитку м’язів стопи 4.Різновиди ходьби: звичайна, корегуюча Тримати осанку! + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Розвивати координацію, спритність та витривалість 5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком Техніка виконання! + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Підготувати м’язи до подальшої роботи 6.Загальнорозвиваючі вправи на місці Техніка виконання! + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
  7.Вправи на встановлення дихання Глибокий вдих, повільний видих + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
ІІ   Основна частина   25’  
  Навчити дітей положенню старту 1.Старт,стартове прискорення,біг по дистанції,фінішування 1’   3’   5’   10’   10’   5’   10’     5’   5’   6-8’ 6-8’   9’ Техніка виконання + + + + + + + + + + +                
Сприяти розвитку швидкості 2.Біг 30 м.     + + +     + + К                    
3.Човниковий біг 4х9 м             + +   + +                    
Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей 4.Метання на дальність у «коридор 10 м» з 3-5 кроків Слідкувати за технікою безпеки     +       +     К                  
5.Метання у вертикальну та горизонтальну ціль з 8-10 м   +   +   +   +     +                
6.Біг до 1000 м у повільному темпі без урахування часу     + +       + +                    
7.Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» (розбіг відштовхування,приземлення)     +     + + +     + К                
Сприяти розвитку витривалості 8.Естафети з елементами бігу та стрибків Слідкувати за диханням             + + + + + + + + + + + + +
9.Старт групою                       + + + + + + + +
10.Повільний біг по пересіченій місцевості на 800 - 1200м                       +   +   +     К
11.Чегування ходьби і бігу на дистанцію 1500 м                         +   +   +    
12.Крос 1500 м                                   +  
ІІІ   Заключна частина 5’                                        
    1.Вправи для встановлення дихання 3’   2’ Глибокий вдих, повільний видих + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
2. Шикування, підсумок уроку ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ * + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

 

:стрибкові вправи у по 2

 

 

Блок- конспект уроків № 20 - 30 для 4 класу

Тема: Футбол

Завдання: - досягти засвоєння теоретичних знань з тем: Історія українського футболу. Місця занять,обладнання ,інвентар. Техніка безпеки під час занять футболом

Сприяти розвитку основних фізичних якостей

Сформувати в учнів уміння виконувати основні елементи гри

Виховуватипрацелюбність , почуття взаємодопомоги

 

Часні завдання Хід уроку Дозуваня ОМУ
                     
І   Підготовча частина 15’   + + + + + + + + + + +
  Підготувати дітей до уроку 1.Шікування,повідомлення завдань уроку 2-3’   3’     30’’   30’’   1’   6’   1’ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ * + + + + + + + + + + +
Розвиток координації 2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу Чітко виконувати команду + + + + + + + + + + +
  3. Історія українського футболу. Місця занять,обладнання, інвентар. Техніка безпеки під час занять футболом       +                
Сприяти розвитку м’язів стопи 4.Різновиди ходьби: звичайна, корегуюча Тримати осанку! + + + + + + + + + + +
Розвивати координацію, спритність та витривалість 5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком Техніка виконання! + + + + + + + + + + +
Підготувати м’язи до подальшої роботи 6.Загальнорозвиваючі вправи на місці Техніка виконання! + + + + + + + + + + +
7.Вправи на встановлення дихання     + + + + + + + + + + +
                       
ІІ   Основна частина 25’  
  Розвивати швидкість, спритність Розвивати спритність, координацію   Пересування схресним кроком;поворот стрибком;поєднання бігу зі стрибками,зупинками,поворотами. 1’   3’   5’   10’   10’   5’   10’     5’   5’   6-8’ 6-8’   9’   9’         + + + + + + + +
Виконання ударів на точність після зупинки,ведення м’яча Стежити за дистанцією         +   +   +   +  
Удар середньою та внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу і м’ячу, що котиться       + + + + + + +  
Ведення м’яча середньою,внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій,по колу,       + + + + + + + +
Зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи в русі; зупинки стегном і грудьми зустрічного м’яча       +   +   +   +  
Вибір моменту для відкривання та закривання з метою отримання м’яча Слідкува ти за технікою виконан ня       +   +   +   +  
Взаємодія 2-3 гравців у грі         +   +   +   +
Виконання передач в ноги і на удар партнеру       +   +   +   +  
Вкидання м’яча з місця і з кроку на точність           + + + + + К
Фінти «відходом»,»ударом», «зупинкою»         +       +    
Вчити дітей взаємодіяти в грі Навчальна гра,рухливі ігри         + + + + + + + +
ІІІ   Заключна частина 5’                        
Відновити показники ЧСС 1.Вправи для встановлення дихання 2. Шикування, підсумок уроку 3’ 2’ Глибокий вдих, повільний видих + + + + + + + + + + +
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ * + + + + + + + + + + +

Читайте також:

  1. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  2. II. Із програм для 11 класу
  3. II.2. Культура конспектирования
  4. N байки (з 3 класу)
  5. Алгоритми та блок-схеми
  6. Блок- конспект уроків № 68-87 для 4 класу
  7. Блок- конспект уроків № 88 -102 для 4 класу
  8. Блок-схема алгоритму.
  9. Блок-схема Програма
  10. Блок-фара автомобіля
  11. Виконання покарання у виді позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу




Переглядів: 1332

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЛЯ НОТАТОК | Конспекти уроків № 31-48 для 4 клас

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.