Блок- конспект уроків № 88 -102 для 4 класу
Тема: Футбол.
Завдання: - досягти засвоєння теоретичних знань з тем: Розвиток футболу в Україні. Техніка безпеки під час занять футболом
Ознайомитиз основними елементами гри
Сприяти розвитку основних фізичних якостей
Сформувати в учнів уміння виконувати основні елементи гри
Виховуватипрацелюбність , почуття взаємодопомоги
№
| Часні завдання
| Хід уроку
| Дозування
| ОМУ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| І
|
| Підготовча частина
| 15’
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Підготувати дітей до уроку
| 1.Шікування,повідомлення завдань уроку
| 2-3’
1’
30’’
0.5’
0.5’
1’
1’
| ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪
*
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| Розвиток координації
| 2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу
| Чітко виконува
ти команду
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
|
| 3. Розвиток футболу в Україні. Техніка безпеки під час занять футболом
|
| +
| | | | | | | | | | | | | | | Сприяти розвитку м’язів стопи
| 4.Різновиди ходьби: звичайна, коррегуюча
| Тримати осанку!
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| Розвивати оординатцію, спритність та витривалість
| 5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком
| Техніка виконан
ня!
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| Підготувати м’язи до подальшої роботи
| 6.Загальнорозвиваючі вправи на місці
| Техніка виконан
ня!
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
|
|
| 7. Вправи на встановлення дихання
| 1’
|
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| ІІ
|
| Основна частина
| 25’
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Розвивати швидкість, спритність
Розвивати спритність,
координацію
| 1.Пересування схресним кроком;поворот стрибком;поєднання бігу зі стрибками,зупинками,поворотами.
|
3’
5’
5’
3’
3’
3’
5’
5’
5’
2’
5’
5’
| Стежити за дистанцією
| | +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| | | | | | | 2.Виконання ударів на точність після зупинки,ведення м’яча
| | +
| | +
| | +
| | +
| | | | | | | | 3.Удар середньою та внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу і м’ячу, що котиться
|
Слідкува
ти за технікою виконан
ня
| | +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| | | | | | | | 4.Ведення м’яча середньою,внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій,по колу,по вісімці,між стійок
| | +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| | | | | | | 5.Зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи в русі; зупинки стегном і грудьми зустрічного м’яча
| | +
| | +
| | +
| | +
| | | | | | | | 6.Гра воротаря:ловіння м’яча зверху,кидки м’яча зверху і знизу
| | +
| | +
| | +
| | +
| | | | | | | | 7.Вибір моменту для відкривання та закривання з метою отримання м’яча
| | | +
| | +
| | +
| | +
| | | | | | | 8.Взаємодія 2-3 гравців у грі
|
| | +
| | +
| | +
| | +
| | | | | | | | 9.Виконання передач в ноги і на удар партнеру
| | | | +
| +
| +
| +
| +
| К
| | | | | | | 10.Вкидання м’яча з місця і з кроку на точність
| | | +
| | +
| | +
| | | | | | | | |
| 11.Фінти «відходом»,»ударом», «зупинкою»
| | +
| | +
| | +
| | +
| | | | | | | | 12.Навчальна гра,рухливі ігри
| | +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| ІІІ
|
| Заключна частина
| 5’
| | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| 1.Вправи для встановлення дихання
| 3’
2’
|
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| 2. Шикування, підсумок уроку
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
| +
|
Читайте також: - I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
- II. Із програм для 11 класу
- II.2. Культура конспектирования
- N байки (з 3 класу)
- Алгоритми та блок-схеми
- Блок- конспект уроків № 20 - 30 для 4 класу
- Блок- конспект уроків № 68-87 для 4 класу
- Блок-схема алгоритму.
- Блок-схема Програма
- Блок-фара автомобіля
- Виконання покарання у виді позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|