МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?а) всебічний розвиток особистості, поєднання фізичного виховання з трудовою та військовою підготовкою, оздоровча спрямованість фізичного виховання; б) ідейність, науковість, народність. 9. Визначте, яке із основних понять підкреслює прикладну направленість фізичного виховання до трудової діяльності: а) фізична пі дготовка; б) фізичне удосконалення; в) фізична культура; г) фізичний розвиток. 10. Яке з наведених понять «фізичний розвиток» є найбільш точним: а) це керований процес зміни морфо-функціональних ознак людини протягом періоду онтогенезу; б) це природний процес зміни морфологічних показників людини протягом індивідуального життя; в) це природний процес зміни морфологічних ознак, здібностей і функцій людини протягом індивідуального життя. 11. Спеціально організований процес розвитку рухових здібностей людини називається: а) фізичне виховання; б) фізична культура; в) спорт; г) фізична підготовка. 12. Результатом фізичної підготовки є: а) фізична підготовленість; б) фізичне виховання; в) фізичний розвиток особистості; г) фізична досконалість. 13. Яке з наведених понять «фізичне виховання» є найбільш точним: а) це процес, специфічним змістом якого є навчання рухам (руховим діям) і виховання (управління розвитком) фізичних якостей людини; б) це педагогічний процес виховання особистості, специфічним змістом якого є навчання рухам, направлений розвиток рухових здібностей, оволодіння специфічними знаннями в сфері рухової діяльності людини; в) це засвоєння людиною в процесі спеціального навчання системи раціональних способів керування своїми рухами, необхідного в житті фонду рухових умінь, навичок і пов'язаних з ними знань. 14. Яке з наведених понять «спорт» є найбільш правильним: а) спорт — це ціленаправлена дія на розвиток фізичних якостей людини безпосередньо нормованих функціональним навантаженням; б) спорт — це діяльність людини, в якій виявляються її резервні можливості; в) спорт — це змагальна діяльність, специфічна підготовка до неї, міжособисті і спеціально значущі результати, характерні для цієї діяльності. 15. До показників, які характеризують фізичний розвиток людини, відносяться: а) показники рівня фізичної підготовленості і спортивних результатів; б) рівень і якість сформованих життєво важливих рухових умінь і навичок; в) рівень і якість сформованих спортивних рухових умінь і навичок; г) показники будови тіла, здоров'я і розвитку рухових здібностей. 16. Скільки етапів розвитку теорії і методики фізичного виховання виділяють:
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|