Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?

а) всебічний розвиток особистості, поєднання фізичного виховання з трудовою та військовою підготовкою, оздоровча спрямованість фізичного виховання;

б) ідейність, науковість, народність.

9. Визначте, яке із основних понять підкреслює прикладну направленість фізичного виховання до трудової діяльності:

а) фізична пі дготовка;

б) фізичне удосконалення;

в) фізична культура;

г) фізичний розвиток.

10. Яке з наведених понять «фізичний розвиток» є найбільш точним:

а) це керований процес зміни морфо-функціональних ознак людини протягом періоду онтогенезу;

б) це природний процес зміни морфологічних показників людини протягом індивідуального життя;

в) це природний процес зміни морфологічних ознак, здібностей і функцій людини протягом індивідуального життя.

11. Спеціально організований процес розвитку рухових здібностей людини називається:

а) фізичне виховання;

б) фізична культура;

в) спорт;

г) фізична підготовка.

12. Результатом фізичної підготовки є:

а) фізична підготовленість;

б) фізичне виховання;

в) фізичний розвиток особистості;

г) фізична досконалість.

13. Яке з наведених понять «фізичне виховання» є найбільш точним:

а) це процес, специфічним змістом якого є навчання рухам (руховим діям) і виховання (управління розвитком) фізичних якостей людини;

б) це педагогічний процес виховання особистості, специфічним змістом якого є навчання рухам, направлений розвиток рухових здібностей, оволодіння специфічними знаннями в сфері рухової діяльності людини;

в) це засвоєння людиною в процесі спеціального навчання системи раціональних способів керування своїми рухами, необхідного в житті фонду рухових умінь, навичок і пов'язаних з ними знань.

14. Яке з наведених понять «спорт» є найбільш правильним:

а) спорт — це ціленаправлена дія на розвиток фізичних якостей людини безпосередньо нормованих функціональним навантаженням;

б) спорт — це діяльність людини, в якій виявляються її резервні можливості;

в) спорт — це змагальна діяльність, специфічна підготовка до неї, міжособисті і спеціально значущі результати, характерні для цієї діяльності.

15. До показників, які характеризують фізичний розвиток людини, відносяться:

а) показники рівня фізичної підготовленості і спортивних результатів;

б) рівень і якість сформованих життєво важливих рухових умінь і навичок;

в) рівень і якість сформованих спортивних рухових умінь і навичок;

г) показники будови тіла, здоров'я і розвитку рухових здібностей.

16. Скільки етапів розвитку теорії і методики фізичного виховання виділяють:

а) 3;
б) 4;
в) 5;
г) 6.

Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  10. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  11. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  12. VI. Філогенез нервової системи




Переглядів: 2288

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модульна контрольна робота | Що пропущено у визначенні?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.