Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Additional

Internet resources and databases

· www.wto.org – World Trade Organization

· www.wto.kz – WTO and Kazakhstan

· www.imf.org – International Monetary Fund

· www.bis.org – International Agreements Bank

· www.undp.kz – United Nations and Kazakhstan

· www.unctad.org – UN Conference on Trade and Develpment

· ec.europa.eu/trade/ - EU foreign trade

· www.customs.kz – Custom Control Committee

· www.stat.kz – Kazakhstan Statistic Agency

· www.nationalbank.kz – National Bank of RK

· www.mit.kz – Ministry of Industry and Trade


Midterm1 Questions.

1. Subject and Methods of the Management Science.

2. Definition and Principles of the Management

3. Types of Managers

4. Managerial Skills and Traits

5. Historical Foundations of Management

6. Today’s Management Environment

7. What is an Organization and The Organizing Process?

8. Types of Organization

9. Organization and the Environment

10. Organizational Structure

11. Types of Organizational Structure

12. Responsibility. Authority. Delegation. How to Delegate Authority?

13. Information in Management

14. Management Information Systems

15. Intraorganizational Systems and Inranets. Interorganizational Systems and Extranets

16. The Communication Process.

17. Channels of Communication. Barriers to Communication

18. Understanding Decision Making

19. Types of Decisions

20. Decision Making Models

21. Decision Making Process

22. How to Make Better Decision

23. Work team and group Methods involved in Decision Making

24. Economic Methods

25. Organizational Methods

26. Socially-psychological methods

27. The Modern Methods in Management

28. The Nature and Purpose of Planning

29. The Planning Process and Benefits of Planning

30. Types of Planning in Organizations

31. Principles of Planning

32. Strategic Planning

33. Planning Tools

34. Importance of Motivation

35. Content Theories of Motivation

36. Process Theories of Motivation

37. Reinforcement Theory of Motivation

38. Controlling as a Management Function

39. Types of Control. The Process of Control

40. Organization Control System

41. The Controlling Process


Читайте також:

  1. A. Read the additional texts with interesting facts about Canada and discuss this information with your partner.
  2. Additional Exercise
  3. ADDITIONAL INTERNET RESOURCES
  4. ADDITIONAL TEXTS
  5. Section 7: Additional texts
  6. VI. Read the additional text, entitle it, discuss it with your group mates.
  7. VI. Read the additional text, entitle it, discuss with your group mates advantages and disadvantages of fast food restaurants.
  8. VII. Read the additional text, entitle it, discuss it with your group-mates.
  9. VII. Using additional sources of information prepare a report on one of the following topics and present it to the class
  10. VII. Using additional sources of information prepare a report on one of the following topics and present it to the class
  11. VII. Using additional sources of information prepare a report on one of the following topics and present it to the class




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Seminar 1. | Midterm 2 Questions.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.