Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В. Вывод

 

Сопротивление паропроницанию части ограждающей конструкции, расположенной между внутренней поверхностью ограждения и плоскостью возможной конденсации = 7,45 ≥ = 13,13 м2·ч·Па/мг и = 7,45≥ = 1,69 м2·ч·Па/мг, рассматриваемая ограждающая конструкция не удовлетворяет требованиям СНиП 23-02-2003 «Тепловая защита зданий» по условиям паропроницания.

 


Читайте також:

  1. Всю новую информацию в науке формулируют с помощью эмпирических (фактуальных) высказываний, а выводы из нее получают с помощью законов (правил) логического следования.
  2. Вывод основных законов электрического
  3. Вывод слова с разноцветными символами
  4. Вывод, имея усилок для магии даже если у оппонента будет анти-усилок то вы нанесете все равно урона немного больше.
  5. Вывод, имея усилок для магии даже если у оппонента будет анти-усилок то вы нанесете все равно урона немного больше.
  6. Вывод, имея усилок для магии даже если у оппонента будет анти-усилок то вы нанесете все равно урона немного больше.
  7. ВЫВОДЫ. ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ ЭКСПАНСИЯ МОЖЕТ БЫТЬ
  8. ВЫВОДЫ. ОБЩЕСТВЕННО ПОЛИТИЧЕСКИЕ ДВИЖЕНИЯ
  9. ВЫВОДЫ. ПОЛИТИЧЕСКАЯ РАБОТА В ПАРЛАМЕНТЕ
  10. Непрямые (косвенные) выводы
  11. Общие выводы




Переглядів: 236

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.