Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Назва та мета роботи

Цим розділам досить часто приділяються зовсім мало уваги. Як наслідок, втрачаються саме зміст та мета роботи. Не маючи конкретних зрозумілих завдань студенти механічно заповнюють запропоновані таблиці та проводять розрахунки по заданим формулам, інколи не розуміючи змісту та наслідків отриманих результатів.

Назва роботи частіше за все встановлюється переліком лабораторних робіт певного практикуму. Як правило, роботам даються короткі назви, які лише приблизно встановлюють зміст робіт. Для конкретизації змісту необхідно чітко записати мету або завдання роботи. Якщо мета, що запропонована у опису роботи, незрозуміла, то необхідно використати додаткову літературу та проконсультуватися з викладачем.

 

Короткі теоретичні відомості

Містять теоретичне обґрунтування експерименту. Цей розділ не варто робити завеликим, проте він обов’язково має містити означення основних величин та їх співвідношення з даними, що вимірюються; опис методу вимірювання та, бажано, формули та опис методу оцінки похибок. Тут же оформлюються відповіді на контрольні запитання до теорії лабораторної роботи (якщо такі ставляться).

Теоретична підготовка до роботи не обмежується описом роботи, що пропонується в практикумі. Опис необхідний лише для встановлення мети роботи і ознайомлення з основними приладами та схемами вимірювань. Дуже бажано підбирати теоретичне обґрунтування експерименту з джерел загального характеру (книг, конспектів), а робочі формули, що наводяться у описі, мають бути виведені самостійно або перевірені. З метою контролю самостійної роботи у описі можуть бути наведені невірні кінцеві формули при вірних базових припущеннях. Не виключені також помилки при друку опису, що врешті також використовується досвідченим викладачем в якості контролю.

В обраному прикладі монорельсової дороги в теоретичних відомостях треба записати можливі характери механічного руху та їх властивості, зробити ідеалізований малюнок досліду, вказати діючі сили, вивести або просто навести теоретичні формули залежностей прискорення від маси візка та кута нахилу площини, вказати спосіб оцінки точності отриманих результатів (похибки приладів та формул).

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТУ | Опис установки та приладів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.