Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ.

1. Обрати значення R та C довільно, але з урахуванням обмеження, щоб час­то­та зрізу, розрахована за формулою (2), знаходилась у діапазоні 70 – 300 Гц. У звіті навести зазначені розрахунки.

 

2. Зібрати схему ФНЧ. Встановити величини R та C, підібрані у п.1. Для час­тот, заданих діаграмою Боде (1, 2, 3, ..., 10, 20, 30, ..., 100, 200, 300, ...) виміряти параметри сигналів. Дані звести у табл. 5.1.

 

Таблиця 5.1.

Дослідження ФНЧ

f, Гц T ΔT Δφ Uвх Uвих k
           
           
...            
           
           

 

 

3. Зібрати схему ФВЧ. Встановити величини R та C, підібрані у п.1. Для частот, заданих діаграмою Боде (1, 2, 3, ..., 10, 20, 30, ..., 100, 200, 300, ...) виміряти параметри сигналів. Дані звести у табл. 5.2.

 

Таблиця 5.2.

Дослідження ФВЧ

f, Гц T ΔT Δφ Uвх Uвих k
           
           
...            
           
           

 

 

4. Використовуючи шаблони, наведені у додатку, побудувати діаграми Боде для складених ФНЧ та ФВЧ. Зробити висновки щодо відповідності побудованих діаграм класичному вигляду.

 

5. (Додаткове завдання) Провести аналогічний аналіз смугового та загороджувального фільтрів (рис. 5.5).


Додаток до л.р.5

Шаблони для побудови діаграм Боде

Лабораторна робота № 6


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Практичні завдання.
  11. V. Завдання.
  12. VIII. Домашнє завдання.




Переглядів: 560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідження RC фільтрів. | Дослідження напівпровідникових приладів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.