Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ

1. Зібрати схему розщеплювача з параметрами, вказаними на рис. 14.2. Переконатись, що осцилограми його роботи відповідають наведеним на рисунку. За необхідності виправити помилки.

 

2. Додати транзисторні ключі, створивши схему за рис. 14.5. Переконатись, що осцилограм роботи генератора відповідає наведеній на рис. 14.6 (осц. 1). За необхідності виправити помилки.

 

3. Задати довільним чином напругу генератора інформативного сигналу V3. Отримати стійку осцилограму роботи АМ генератора. Виміряти глибину модуляції.

 

4. Повторити п. 3 кілька разів. Дані звести в табл. 14.1.

 

5. За даними табл. 14.1 запропонувати формулу для визначення глибини модуляції вихідного сигналу за відомими величинами напруг джерел V1 – V3. Оцінити похибку виконання формули.

 

6. У звіті навести всі схеми, розрахунки, таблиці. У висновках зазначити формули з визначеними похибками відтворення.

 

 

Таблиця 14.1

Розрахунок та експериментальна перевірка глибини модуляції вихідного сигналу амплітудного модулятора

Параметри модулятора Параметри сигналу Зарисовка осцилограми
V1, V2, В V3, В Umax Umin m  
3.1 0.9 0.55
           
           
           
           
           
           

 

Лабораторна робота № 15


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 504

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Генератор АМ сигналу. | Детектори АМ та ЧМ сигналів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.