Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ

1. Зібрати схему модулятора – демодулятора з параметрами, вказаними на рис. 16.3. Встановити відповідні режими роботи функціонального генератора. Переконатись, що осцилограма роботи відповідає наведеній на рис. 16.4. За необхідності виправити помилки.

 

2. Задати довільним чином параметри інформаційного сигналу – частоту та діючу напругу.

 

3. Провести розрахунки та підбір параметрів функціонального генератора та фільтра – демодулятора для передачі сигналу з параметрами, заданими у п. 2.

 

4. Встановити розраховані значення елементів електричного кола. Досягнути стійкої роботи модулятора – демодулятора. Зарисувати осцилограму його роботи із зазначенням параметрів осцилографа. Визначити частоту відновленого сигналу та кількість імпульсів (N) ШІМ сигналу, що припадає на один період інформативного. Порівняти N з відношенням частот.

 

5. Повторити пп. 2-4 кілька разів. Результати звести в табл. 16.1.

 

Таблиця 16.1

Параметри ШІМ

 

Задані параметри інф. сигналу Параметри модулятора Параметри демодулятора Відновлений сигнал
fінф, Гц U, В fЛЗС, Гц Uампл, В R, Ом C, мкФ fвідн, Гц N імп/пер
6,7
               
               
               
               
               
               

 

 

6. У звіті навести всі схеми, розрахунки, зведену таблицю 16.1. У висновках зазначити ступінь відповідності закладених параметрів роботи модулятора – демодулятора та параметрів, що спостерігаються.



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Широтно-імпульсна модуляція. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.