Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття ТЕМА 4. Правовий режим використання та охорони надр та лісів – 2 год.

Задача 1

Комплексною перевіркою дотримання законодавства про використання й охорону надр працівниками Мінеконмбезпеки України встановлено, що на ведення робіт по геологічному значенню надр та дослідно-промислової' розробки родовища корисних копалин загальнодержавного значення укладено кон­тракт з іноземною фірмою "Агат". Однак фірма здійснює за­значені види діяльності за відсутності спеціальної ліцензії; проводить будівництво площ залягання цих копалин без прое-ктнокошторисної документації, необхідних дозволів на вико­нання вказаних робіт та гранично-геологічного обґрунтування забудови.

Під час перевірки представники фірми пояснили, що вони зводять переважно будівлі із скло металевих збірних конструкцій, які після виконання робіт і видобування корисних копалин підля­гають знесенню, про що відомо територіальному органу гірничо­го нагляду. Вони перерахували на рахунок територіального орга­ну гірничого нагляду кошти в іноземній валюті.

За наслідками перевірки дотримання законодавства про вико­ристання та охорону надр на відповідальних осіб іноземної фірми було накладено адміністративні штрафи у розмірі 1,5 тис. грн та пе­редано до прокуратури матеріали про порушення кримінальної справи стосовно керівників територіальних органів геологічного ко­нтролю і гірничого нагляду.

Окреслити коло суспільних правовідносин.

Дати обґрунтування по справі.

Вирішити її по суті викладених обставин.

Задача 2

Житель міста Гоголів Р. Кудельський на належній йому ді­лянці розпочав будівництво колодязя з метою використання під­земних вод для побутових і господарських потреб за допомогою спеціального технічного приладу (відцентрового насоса).

Під час проведення вказаних робіт його відвідав інспектор територіальної інспекції гірничого нагляду, який після перевірки умов та характеру проведення робіт виніс постанову про їх при­пинення та наклав на Кудельського адміністративний штраф у розмірі 500 грн. Він також зазначив, що останні порушив вимо­ги чинного законодавства.

Р. Кудельський оскаржив цю постанову до суду з вимогою усунення перешкод у користуванні природними ресурсами та стягнення збитків, заподіяних йому незаконним рішенням.

Окреслити коло суспільних правовідносин.

Дати характеристику правовідносинам, що склалися. Вирішити справу.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція ТЕМА 4. Правовий режим використання та охорони надр та лісів | Задача 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.