Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які періоди розвитку суспільства виділяє О. Тоффлер?

а) натуральне господарство, рабовласництво, капіталізм;

б) натуральне господарство, перехідне суспільство, індустріальне суспільство;

в) традиційне суспільство, індустріальне суспільство, постіндустріальне суспільство;

г) аграрна цивілізація, ера індустріалізму, суперіндустріальне суспільство.

 

9. Вкажіть періоди розвитку людства з точки зору Ф.Ліста:

а) стан дикунства, чабанське господарство, землеробське господарство, землеробське-мануфактурне-комерційне господарство;

б) первісний спосіб виробництва, натуральне господарство, перехідне суспільство, індустріальне суспільство;

в) традиційне суспільство, індустріальне суспільство, постіндустріальне суспільство,.

г) натуральне господарство, грошове господарство, кредитне господарство.

 

Натуральне, грошове та кредитне господарства виділив

а) Ф. Ліст;

б) К. Бюхер;

в) Б. Гільдебранд;

г) Д. Гелбрейт;

д) В. Ростоу.

 

11. Вкажіть періоди розвитку людського суспільства з точки зору В. Ростоу:

а) натуральне, грошове, кредитне господарство;

б) монополія, олігополія, монополістична конкуренція;

в) до індустріальне, індустріальне, постіндустріальне суспільство;

г) традиційне суспільство, перехідне суспільство, стадія підйому, стадія швидкого визрівання, ера масового споживання.

 

12. Вкажіть, яка з приведених нижче періодизацій відноситься до цивілізаційного підходу:

а) річний період, середземноморський період, океанський період.

б) стародавня історія, середні віки, новий час, новітній час.

в) доіндустріальне суспільство, індустріальне суспільство, постіндустріальне суспільство.

г) археологічна макроформація, приватновласницька макроформація, безкласова комуністична макроформація.

 

13. Періодизація історії Б. Гільдебранда побудована на основі критерію:

а) способу виробництва;

б) способу обміну;

в) способу розподілу суспільного продукту;

г) способу технологічного розвитку суспільства.

 

14. Періодизація історії Дж. К. Гелбрейта побудована на основі критерію:

а) способу виробництва;

б) способу обміну;

в) способу розподілу суспільного продукту;

г) способу технологічного розвитку суспільства.

 

15. Представники формаційного підходу до періодизації історії людства виділяють наступні суспільні способи виробництва:

а) натуральний, грошовий, кредитний;

б) первісний, рабовласницький,феодальний, капіталістичний, комуністичний;

в) до індустріальний, індустріальний, постіндустріальний;

г) первісний, натуральний, перехідний, індустріальний.

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. А.А.Налчаджан виділяє: образ тіла (тілесне Я), наявне Я (справжнє-Я), динамічне-Я, фактичне-Я, ймовірне-Я, ідеалізоване-Я, уявне-Я та інші.
  11. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  12. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства




Переглядів: 819

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З якими економічними дисциплінами прямо пов’язана економічна історія та історія економічних вчень? | На якому із історичних етапів розвитку історії економічних учень був домінуючим критичний аналіз?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.