МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Абсорбція ліківОскільки більшість препаратів застосовують у вигляді оральних лікарських форм, абсорбція, вірогідно, є найчастішим механізмом взаємодії їжі та медикаментів. Залежно від типу та інтенсивності взаємодії, що має місце, всмоктування ліків може сповільнюватися, посилюватися або залишатися незмінним внаслідок впливу фізіологічних змін, які відбуваються у шлунково-кишковому тракті. Передбачити фармакокінетичні параметри цієї взаємодії у конкретного пацієнта неможливо, але в багатьох ситуаціях вдається визначити рівень препарату в крові та здійснити контроль за станом пацієнта після його призначення. Загалом їжа зменшує біодоступність ліків, тобто ступінь їх надходження в кров і тканини, де вони повинні проявляти свою фармакодинамічну дію. Перелік препаратів, на абсорбцію яких може суттєво вплинути їжа, наведено в таблицях 1-3. Таблиця 1 Антимікробні препарати, на всмоктування яких може впливати їжа
Таблиця 2 Гіпотензивні засоби та диуретики, на всмоктування яких може впливати їжа
Таблиця 3 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|