Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Технології агітаційно-пропагандистського типу

Лекція 4. PR в політичній галузі

1. Технології агітаційно-пропагандистського типу.

2. PR-технології.

3. Інформаційні технології створення іміджу.

4. PR-технології у виборчій компанії

5. Порівняльний аналіз (PR і реклама, PR і пропаганда, PR і створення іміджу)

Технології агітаційно-пропагандистського типу спрямовані на контроль над свідомістю і поведінкою людей. Застосовувані в них прийоми, в кінцевому рахунку, орієнтовані на штучне конструювання як запитів населення, так і його реакції на дії влади.

Двома загальними типами способів інформації в рамках цих технологій є:

1) Дезінформація;

2) Маніпулювання суспільною свідомістю.

Дезінформація – простий спосіб, що пропонує прямий обман тих, кого інформують. Вона призводить до цілеспрямованого спотворення дійсності відповідно до цілей тих, хто інформує.

Маніпулювання – більш витончені технології, коли ті, на кого спрямоване маніпулювання, самостійно змінюють свої погляди, настрої та уподобання відповідно до цілей тих, хто організовує цей вплив. Дезінформація при цьому може виступати складовою частиною технології маніпулювання, як особливого виду інформаційного впливу, спрямованого на приховування тих, хто готує і передає інформацію у власних цілях, але при цьому збудливим у того, хто отримує інформацію таких мотивів і настроїв, які збігалися не з його інтересами, а інтересами перших. Таким чином, маніпулювання – це тип прихованого і неявного інформування, програмування намірів одержувача інформації, які побудовані на ігноруванні ролі одержувача інформації і на ставленні до нього, як до засобу досягнення власних цілей.

Залежно від цілей, вибираються і відповідні прийоми, які можна класифікувати на такі види:

1. Вибіркове і уривчасте інформування, коли про події та явища інформують не в повному обсязі, а окремими шматочками з контексту із заздалегідь розробленою програмою спотворення дійсності (наприклад, інформація про Чорнобильську катастрофу);

2. «Вал інформації», коли в гранично стислі за часом терміни в дуже швидкому темпі дається інформація про багато подій в різних країнах з єдиною метою, щоб людина не змогла відрізнити суттєве від несуттєвого, щоб у нього переплуталися орієнтири свідомості, щоб він був розгублений і не зміг самостійно прийняти рішення, зробити висновок про дійсність (програма «Вести»);

3. Клішованість інформації, тобто використання готових образів і стереотипів, які не вимагають жодної роботи мислення і свідомості, а тому реакція на них може бути заздалегідь прорахована і запрограмована (образ США як цитаделі демократії, Жириновський – кричущий політик);

4. Навішування ярликів, тобто присвоєння окремим особам та їхнім діям однозначно позитивних чи негативних оцінок (Путін – позитивний, Хусейн – втілення зла і т.п.);

5. Використання подвійних стандартів при оцінці дій союзників і противників (І. Карімов довів країну до злиднів, але він союзник);

6. Хибна аналогія, коли порівнюються дві по суті різних, але зовні чимось схожих явища, які ототожнюються між собою (Комунізм – фашизм, бюрократія – чиновницьке свавілля);

7. Гра з цифрами – маніпулювання статистикою, яка передбачає таке комбінування статистичних даних, які дозволили б обґрунтувати висновки, що відповідають інтересам тих, хто це робить, але на противагу реальності (Рівень інфляції тощо);

8. Гра на больових точках населення, коли виявляються основні комплекси населення, їх страхи перед чимось, потім все це цілеспрямовано розпалюється (Загроза чеченського тероризму, міжнаціональні конфлікти);

9. Інформаційна війна. Даний вид технології маніпулювання нерозривно пов'язаний з провокуванням політичних скандалів, психологічним тиском на обивателя, щоб завдати непоправної шкоди конкуренту в очах обивателя (Боротьба ОРТ з НТВ в 1999 р., корупційні скандали).


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. OLAP-Технології
  3. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  4. PR-технології у виборчій кампанії.
  5. PR-технології.
  6. Web-технології
  7. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  8. Вартість Internetу для підприємств-користувачів. Internet-технології та формування бізнес-фокусу споживача.
  9. Виборчі технології як найважливіша складова ПР
  10. Використання в логістиці технології автоматизованої ідентифікації штрихових кодів
  11. ВИРОБНИЧІ ПІДРОЗДІЛИ АРХІВУ ТА ОСНОВНІ АРХІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  12. Витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках і удосконалення технології




Переглядів: 1105

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування іміджу організації: назва, символ, девіз, фірмовий стиль | PR-технології.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.