Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






PR-технології.

PR технології – система інформаційно-технічних дій, принципом якої є забезпечення реалізації політичних цілей на основі більш-менш поважного ставлення до громадян, як до споживачів інформації.

В рамках PR-технології можуть використовуватися способи, характерні для агітації і пропаганди, тоді це називається "чорний" PR.

Але в цілому ці технології пов'язані з відмовою від прямої фальсифікації фактів і припускають наявність зворотних зв'язків між тими, хто створює і передає інформацію і тим, хто її споживає. Вони націлені на всебічне роз'яснення громадянам існуючих проблем і на забезпечення сприятливого та доброзичливою суспільної атмосфери для реалізації заздалегідь прорахованих дій з боку інформують – це "білий" PR.

"Сірий" PR являє собою витік інформації з компетентних джерел (органів влади), яка здійснюється для того, щоб «прощупати» настрій і думку суспільства, з'ясувати реакцію суспільства на подальші дії, для того щоб скорегувати їх відповідно до виділеної реакцією. Особливістю є те, що адресат не має точних вихідних даних – анонімний адресат, а тому в рамках таких витоків може поширюватися дезінформація, а може бути спеціальна провокація проти кого-небудь.

До основних принципів білого PR відносять такі:

1. Відкритість інформації

2. Взаємна вигода тих, хто інформує і тих, хто отримує інформацію.

3. Шанобливе ставлення до громадськості та опора на громадську думку.

У силу цих переваг всі суб'єкти, які діють в рамках білого PR, не шкодують часу на з'ясування позицій громадськості, постійно ведуть аналіз її активності і коректують свої дії з її реальними інтересами. Ці технології вперше були розроблені для крупного транснаціонального бізнесу, а вже після почали поширюватися у сфері дії громадських організацій, благодійних фондів, але в політиці не прижилися.

Історична еволюція PR технологій виявила ряд самостійних напрямів, кожний з яких володіє власним технологічним забезпеченням:

1. Створення сприятливого образу особистості (іміджмекейрство).



Интернет реклама УБС

2. Побудова відносин зі ЗМІ (медіа-рілейшнз)

3. Робота з кадрами і персоналом організації.

4. Громадська експертиза.

5. Підтримка взаємин з інвесторами.

6. Проведення презентаційних заходів.

7. Управління кризовими ситуаціями – антикризове управління, в основному в економічній сфері.

8. Встановлення взаємовідносин між конкретною організацією з іншими організаціями, населенням, органами державної влади (зв'язок з громадськістю).

Незважаючи на різні напрямки PR, пов'язані з ними технології припускають наявність у беруть участь в цих акціях ідейної лояльності до озвучування цілей своєї діяльності та мінімізацію нечесних прийомів інформування, орієнтація на обов'язкову ретельну інформаційну підготовку передбачуваних дій, уточнення та коригування дій і виключення акцій, які травмували б суспільну свідомість.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технології агітаційно-пропагандистського типу | Інформаційні технології створення іміджу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.