Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






PR і пропаганда

Відмінності

PR Реклама

PR і реклама

Схожість:

1. Реклама виступає одним із засобів досягнення цілей, що стоять перед PR.

2. PR - фірми і рекламні агентства проводять процеси ідентифікації (Ототожнення) ключової інформації на стадіях планування.

3. Засновані на правдивій інформації, але не завжди.

4. Враховують настрої та уподобання різних груп, організацій, не

суперечать стратегічному плану організації.

5. Здійснюються за певним планом з використанням певних прийомів

і технологій у кілька етапів.

6. Використовуються друку, телебачення та ін.

7. Координуються та контролюються спеціальними органами або службами виконавця замовлення

1. Досягнення розуміння суспільства і придбання його довіри. (Намагається переконати журналістів, що інформація клієнта заслуговує публікації, тому що буде цікава читачам.)

1. Спрямована на просування товарів і послуг.

2. Діяльність, з витратами безпосередньо не пов'язані.

2. Оплачувана діяльність, використовує оплачуваний час або місце для передачі інформації.

3. Формують громадську думку. 3. Відбиває масову психологію.

4. Прагнуть досягти взаєморозуміння і засновані на етичних нормах.

4. Створює ідеальний образ і спонукає покупців придбати товар.

5. Припускають діалог, двостороннє спілкування, контакт, існує зворотній зв'язок

5. Для реклами характерна односпрямованість, контакт із споживачами товарів і послуг не потрібен.

6. Визнають довготривалу відповідальність. 6. Рекламне агентство не несе відповідальності за якість рекламованого товару.

7. Охоплюють значно більшу кількість аудиторій (фінансові, громадські, урядові), тобто орієнтовані на широкі верстви громадськості.

7. Сегментований споживач.

8.Распространеніе реклами регулюється законом. / 8. Платна основа.

9. Містять критику конкурентів

Схожість:

1. Можна сказати, що PR використовує пропаганду, т.к. являє собою лише якісно новий на якісно іншому рівні зроблений і включає в себе останні досягнення соціально-психологічних наук механізм старої пропаганди.

2. Орієнтовані на широкі верстви громадськості.

3. Пропаганда використовується в рамках PR технологій, це по суті чорний PR.

4. Впливають на громадську думку з метою досягнення бажаного результату.

5. Засновані на програмі дій, здійснюються за певним планом з використанням певних прийомів і технологій у кілька етапів.

6. Координуються та контролюються спеціальними органами або службами виконавця замовлення

7. Критика конкурентів.

8. Містять неповну або дезінформацію.

9. При реалізації враховуються психологічний клімат в організації, настрої.


Читайте також:

  1. Методи стимулювання збуту. Пропаганда
  2. ПР, реклама і пропаганда.
  3. Пропаганда насильства й ситуативна етика
  4. Пропаганда та особистий продаж.
  5. Пропаганда як технологічна основа вербального впливу.
  6. Пропаганда.
  7. Пропаганда.
  8. Яке значення має пропаганда охорони праці?




Переглядів: 2092

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
PR-технології у виборчій кампанії. | Відмінності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.