Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДОдаток

Таблиця 1 – Фундаментальні фізичні величини (сталі)

 

Стала Позначення Числове значення
Стала тяжіння G
Швидкість світла у вакуумі с
Стала Авогадро
Універсальна молярна газова стала R
Стала Больцмана k
Стала Фарадея F
Стала Планка h Дж·с
Елементарний заряд |е|
Атомна одиниця маси a.o.м.
Маса електрона у стані спокою  
Маса протона у стані спокою
Маса нейтрона у стані спокою
Магнітний момент електрона рm

Таблиця 2 – Основні характеристики елементарних частинок

 

Статистика   Назва части-нок та античастинок Позначення (символ) Елек-трич-ний заряд, q Барі-онне чис-ло В Леп-тонне число L Маса спо­кою, МеВ Ізо-спін I Спін Середній час життя, с
Части-нок Античастинок
Фотон, g-квант g g Стаб.
Ферміони Лептони Нейтрино ± 1 ½ Стаб.
Елект- рон, поз е- е+ -1, +1 ± 1 0,511 ½ Стаб.
Мюон m- m+ -1, +1 ± 1 105-106   ½ 2,2 × 10–6
Таулеп-тони t- t+ -1, +1 ± 1   ½ 2,8 × 10–12
Бозони Мезони p-мезон p0 p0 0, 0 8 × 10–17
p- p+ -1,+1 2,6 × 10–8
h-мезон h0 h0   2,4 × 10–19
k-мезон k- k+ -1,+1 1/2 1,2 × 10–8
k0 k0 0, 0 8,6 × 10–11
Ферміони Баріони Протон, антипротон Р+ +1,-1 +1,-1 938,2 1/2 ½ Стаб.
Нейтрон, антинейтрон n 0, 0 +1,-1 939,2 1/2 ½ 103
Гіперо-ни: L, S, e, W L0 0, 0 +1,-1 ½ 0,5 × 10–10
S+, S- -1,+1 +1,-1 ½ 1,5 × 10–10
Бозони   g -фотон g g Стаб.
W± (слабкі) W +1,-1 81 × 103    
Z (бозони Z   93 × 103    
G (глюо-ни) g    

Таблиця 3 – Характеристики фундаментальних взаємодій

 

Вид фундамен-тальної взаємодії Відносна інтенсив-ність Радіус взаємодії, м Час взаємодії t, с Збереження характеристик (квантових чисел) взаємодії
Сильна (ядерна) 10–15– 10–16 ~ 10–23 Dq = 0 DB = 0 DS=0DI=0 DP = 0
Електрома-гнітна ¥ ~ 10–21 Dq = 0 DB = 0 DS = 0 DI ¹ 0
Слабка (розпад) 10–14 10–24 10–8 – 10–10 Dq = 0 DB = 0 DS ¹ 0 DI ¹ 0 DP ¹ 0
Гравітаційна 10–39 ¥ ~ 1016 - 1017 DS ¹ 0 DI ¹ 0

 

 

Таблиця 4 – Основні характеристики мікро-, макро- та мегасвіту

 

Область простору Просторові межі, м Об’єкти, їх склад Види взаємодії Розміри об’єктів, м Маса об’єктів, кг
Мікросвіт 10-17 – 10-8 Елементарні частинки Атомні ядра Атоми, молекули Сильна та слабка   10-17 – 10-15 10-15 10-10 – 10-8   10 – 10-27 10-27 10-27 – 10-26
Макросвіт ~10-8 – 1020 Об’єкти на Землі Планетні системи Електромагнітна та гравітаційна ~10-2 – 10-6 ~1013 ~10-3 – 1024 ~1030
Мегасвіт ~1020 – 1025 Галактики Електромагнітна та гравітаційна ~1020 ~1041

 



Читайте також:

  1. Додаток
  2. ДОДАТОК
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. ДОДАТОК
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. Додаток
  11. Додаток




Переглядів: 1011

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Об’єкт наукових досліджень – процес або явище, що породжує проблемну ситуацію чи вимагає отримання більш детального знання. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.