Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекційно-семінарська система навчання

 

Шкільна (навчальна) лекція - усний виклад географцічного матеріалу, який відрізняється від розповіді великою складністю логічної побудови, доказів, узагальнень. Вонеа застосовується при викладання складного та великого за обсягом навчального матеріалу. Лекція займає весь урок, лише іноді – його частину. Види шкільних лекцій:

- вступна

- тематична

- оглядова (перед іспитами)

- заключна

- інформаційна

- проблемна тощо.

Урок-лекція є системним викладом навчального матеріалу. Вимоги до лекції:

- високий теоретичний рівень

- науковість

- цілісність розкриття теми

- розкриття зв’язків

- зв’язок з життям

- аргументованість

- доказовість висновків

- емоційність викладу тощо.

Після висвітлення кожного питання лекції обов’язковими є висновки. Темп лекції – 120 слів на хвилину. Учні мають навчитися робити конспекти лекції.

Семінар – це колективна пізнавальна діяльність учнів на уроці, організована вчителем на основі самостійної роботи учнів. Для цього вчитель частину матеріалу подає на лекції, а частину – учні готують самі. Вчитель дає теми повідомлень, допомагає скласти план виступу. Рекомендує літературу. Необхідна умова - підготовка учнів з усіх питань. Семінари проходять у вигляді дискусій.

Другий варіант проведення семінарів – коли учні всі питання готують самостійно. Для підготовки учням виділяєть 2-3 тижні. Вчитель проводить консультації з підготовки до семінару.

Орієнтовний план розробки семінару:

- завдання, мета семінару

- завдання для учнів і розподіл повідомлень

- запитання для обговорення

- основні методи і прийоми проведення семінару

- підсумки проведення семінару.

 

 

Використання нетрадиційних форм організації навчання (конференій, семінарів, дискусій, рольових ігор тощо)

 

Метою конференції є навчити учнів самостійно вивчати програмований матеріал за допомогою доступних літературних джерел.

Підготовка вчителя до конференції передбачає:

- скласти план конференції;

- провести ряд консультацій з доповдачами;

- підібрати ТЗН, наочність;

- продумати хід конференції (вступне слово ведучого, як зв’язати окремі виступи дітей в єдине ціле, заключне слово, підведення підсумків).

Вимоги до доповідей:

- логічна спрямованість;

- глибоке висвітлення питання;

- зв’язок з життям;

- насиченість прикладами;

- практичне значення.

Добре, якщо на конференції чергуються доповіді з фрагментами кінострічок, діафільмів тощо.

Дискусія має багато спільного з уроками-семінарами та конференціями. Її сутність полягає в зіткненні протилежних точок зору, які учні аргументують.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V Засоби навчання
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру




Переглядів: 1324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблемний виклад навчального матеріалу | Сучасні технології навчання в процесі викладання географії в старших класах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.