Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Знову рахуємо підмножини

Доводячи теорему 3.1. ми неявно користувалися методом математичної індукції. Тепер прийшов час застосувати його явно. Отже, ми підозрюємо|підозріваємо|, що число всіх підмножин множини|безлічі| з|із| n елементів рівне . Якщо n = 1, то . Тобто|цебто| ми маємо порожню|пусту| підмножину і підмножину, що складається тільки|лише| з одного елементу – результат вийшов вірний. Допустимо, що множина|безліч| складається з n – 1 елемент, тоді загальна|спільна| кількість підмножин рівна . Вважаємо|гадаємо| це твердження|затвердження| істинним.

Додавання|добавка| ще одного елементу в початкову|вихідну| множину|безліч| приведе до того, що з'являться|появляться| нові підмножини. Всього таких нових підмножин буде , оскільки ми можемо додати|добавити| новий елемент в кожну «стару» підмножину (в тому числі і в порожню). В результаті одержимо|отримаємо|, що загальна|спільна| кількість підмножин доповненої множини|безлічі| рівна:

.

Таким чином, наш результат підтверджує теорему 3.1.

 


Читайте також:

  1. Знову отримуємо рівняння
  2. Знову про контроль за результатами діяльності як необхідний елемент сучасної ділової комунікації
  3. Лекція № 3. МНОЖИНИ|безліч| І ПІДМНОЖИНИ
  4. Наприкінці 1916 р. на фронтах, у тому числі на Південно-Захід­ному, знову велася позиційна війна.
  5. Поняття розбиття множини на класи (підмножини), що попарно не перетинаються. Розбиття множини на класи за допомогою однієї, двох і трьох властивостей. Класифікації.
  6. У 1668-1669 роках гетьману Петрові Дорошенку вдалося знову об’єднати Правобережну і Лівобережну Україну під свою булаву.
  7. У 915 р.Ігорю вдалося укласти з ними мирну угода, але вже 930 р. печеніги, підкуп­лені Візантією, знову напали на Русь.




Переглядів: 711

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сума натуральних чисел | Біноміальні коефіцієнти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.