Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сума чисел Фібоначчі

Визначимо суму перших n чисел Фібоначчі.

0 = 0

0+1 = 1

0+1+1 = 2

0+1+1+2 = 4

0+1+1+2+3 = 7

0+1+1+2+3+5 = 12

0+1+1+2+3+5+8 = 20

0+1+1+2+3+5+8+13 = 33.

Легко відмітити|помітити|, що збільшенням до правої частини|частки| кожного рівняння одиниці ми знову одержуємо|отримуємо| число Фібоначчі. Загальна|спільна| формула для визначення суми перших n чисел Фібоначчі має вигляд|вид|:

.

Доведемо це, використовуючи метод математичної індукції. Для цього запишемо:

.

Ця сума повинна бути рівна .

.

Скоротивши ліву і праву частину|частку| рівняння на –1, одержимо|отримаємо| рівняння (6.1).

 


Читайте також:

  1. N – чисельність популяції
  2. Аксіома неперервності дійсних чисел
  3. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  4. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу
  5. Введення чисел.
  6. Визначення добутку на множині цілих невід’ємних чисел, його існування та єдиність. Операція множення та її основні властивості (закони).
  7. Визначення суми на множині цілих невід’ємних чисел, її існування та єдиність. Операція додавання та її основні властивості (закони).
  8. Визначення чисельності окремих категорій працівників
  9. Визначення чисельності окремих категорій працівників
  10. Визначення чисельності окремих категорій працівників
  11. ВИХІДНІ ТА ПРОГНОЗНІ ЗНАЧЕННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ ХЛОПЧИКІВ ЗА ДАНИМИ ПЕРЕПИСУ
  12. Відношення порядку на множині дійсних чисел.




Переглядів: 1108

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 6. ЧИСЛА ФІБОНАЧЧІ І ПРОСТІ ЧИСЛА | Формула для чисел Фібоначчі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.