Багато вибіркові
Основними особливостями науково-педагогічного дослідження є:
| неповторність педагогічних процесів;
|
| об’єкти у педагогічному дослідженні не бувають ідентичними;
|
| співвіднесення у досліджуваних явищах зовнішнього, особливого й одиничного;
|
| участь у педагогічних процесах людей
|
| вплив багатьох факторів на розвиток особистості
|
| поєднання вивчення історії і теорії педагогічних явищ
|
1,2,4,5
Науково-педагогічні дослідження умовно поділяють на:
| якісні і кількісні;
|
| фундаментальні і прикладні;
|
| теоретичні і практичні;
|
| довгострокові і короткотривалі.
|
1,2
Із зазначеного переліку виберіть відомі Вам визначення поняття «методологія»
| принципи, конкретизовані тактичними діями, що відображають специфіку метидослідження та його об'єкта;
|
| загальні положення, що лежать в основі дослідження тих чи інших проблем;
|
| сукупність знань про наукові дослідження і пов’язаних з ними практичних навичок і вмінь;
|
| вчення про методи дослідження;
|
| сукупність прийомів дослідження, що застосовуються в певній науці
|
| система принципів і способів організації теоретичної і практичної (пізнавальної) діяльності, а також наука про цю систему.
|
1,2,4,5,6
Основними моральними вимогами до науковця-педагога є такі:
| наукова об’єктивність;
|
| повага до старших;
|
| доказовість;
|
| висока вимогливість до інших;
|
| повага до опонента;
|
| комунікабельність.
|
1,3,5
Що з нижчепереліченого не належить до характерних ознак системи:
| цілісність;
|
| структурність;
|
| індивідуальність;
|
| ієрархічність.
|
1,2,4
Зазначте вимоги щодо отриманих результатів науково-педагогічних досліджень
| суспільна актуальність
|
| наукова об’єктивність і достовірність;
|
| неповторність педагогічних процесів;
|
| наукова новизна;
|
| об’єкти у педагогічному дослідженню не повинні бути ідентичними
|
| теоретична і практична значущість;
|
| доступність висновків і рекомендацій для їх використання
|
| визначення умов ефективного застосування отриманих результатів
|
1,2,4,6,7,8
Науково-педагогічне дослідження можна вважати ефективним, якщо …
| використано всі методи науково-педагогічних досліджень;
|
| отримано новий результат;
|
| збагачено існуючі теоретичні знання, які сприяють удосконаленню навчально-виховного процесу;
|
| враховано індивідуальні особливості кожної особистості, її фізичний і психічний стан на певних етапах життєдіяльності
|
| дають змогу ефективно і якісно вирішувати в даний момент часу наявні навчальні та виховні завдання;
|
| дотримано встановлених правил відбору репрезентативної вибірки
|
2,3,5
Читайте також: - II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
- II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
- АДСОРБЦІЯ З БАГАТОКОМПОНЕНТНИХ РОЗЧИНІВ
- Аналіз беззбитковості для багатономенклатурного виробництва
- Багато джерел і водоймищ мають лікувальне призначення.
- Багато уваги приділяється підготовці засідань педагогічних рад.
- Багатоаспектне класифікування об’єктів винаходу
- Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень
- Багатовимірна структура
- Багатовимірні випадкові величини. Система двох випадкових величин
- Багатовимірність людського буття: співвідношення біологічного і соціального в людині
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|