МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Виберіть та розмістіть у правильній послідовності складові методики дослідження
8,4,1,5,7,2 Виберіть та розмістіть у відповідній послідовності етапи організації науково-педагогічного дослідження
3, 5, 2, 6, 7, 10, 9 Перехресні
А-4, б-, в-2; г-1 Вибірково-об’єднувальні Виберіть відповідні характеристики об’єкта і предмета дослідження
А- 2,4,5; б-1,3,6
Тема 6. Теоретичні методи наукового дослідження Елементи знань:рівні наукового дослідження; абстрагування, види абстракції (ототожнення, ізолювання, конструктивізація, актуальна нескінченність, потенційна здійсненність); аналіз, синтез, види аналізу і синтезу; індукція, види індукції (повна, неповна), способи встановлення зв’язків; дедукція; моделювання; порівняння; узагальнення; ідеалізація; формалізація; екстраполяція, рівні застосування екстраполяції, її структура (базис, екстраполяційні операції, результат екстраполяції).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|