Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виберіть та розмістіть у правильній послідовності складові методики дослідження

місце та умови проведення дослідів;
аналіз та оформлення результатів проведених дослідів;
обґрунтування гіпотези дослідження;
характеристика об’єкту дослідження;
методи вимірювань визначених величин;
характеристика термінологічного апарату;
порядок проведення дослідів;
мета проведення експерименту.

8,4,1,5,7,2

Виберіть та розмістіть у відповідній послідовності етапи організації науково-педагогічного дослідження

анотація результатів дослідження;
апробація результатів дослідження;
проведення дослідження;
реферування результатів дослідження;
обробка результатів дослідження;
узагальнення результатів дослідження;
формулювання висновків і пропозицій подальших напрямів дослідження;
публікація результатів дослідження;
запровадження результатів дослідження;
оформлення результатів дослідження.

3, 5, 2, 6, 7, 10, 9

Перехресні

а) вибірка 1) наукове припущення для пояснення явищ і процесів;
б) концепція дослідження 2) властивість відображати характеристики генеральної сукупності;
в) репрезентативність 3) стратегія наукового пошуку;
г) гіпотеза дослідження 4) Частина елементів генеральної сукупності, відібрана за допомогою спеціальних методів

А-4, б-, в-2; г-1

Вибірково-об’єднувальні

Виберіть відповідні характеристики об’єкта і предмета дослідження

А) об’єкт дослідження 1) поняття вужче ;
2) поняття ширше;
3) те, що набуває наукового пояснення;
Б) предмет дослідження 4) те, на що спрямовується процес пізнання;
5) частина об'єктивної реальності, яка на даному етапі стає предметом практичної і теоретичної діяльності людини;
6) найбільш значущі з практичної і теоретичної точки зору властивості, особливості об'єкта, які підлягають безпосередньому вивченню

А- 2,4,5; б-1,3,6

 

Тема 6. Теоретичні методи наукового дослідження

Елементи знань:рівні наукового дослідження; абстрагування, види абстракції (ототожнення, ізолювання, конструктивізація, актуальна нескінченність, потенційна здійсненність); аналіз, синтез, види аналізу і синтезу; індукція, види індукції (повна, неповна), способи встановлення зв’язків; дедукція; моделювання; порівняння; узагальнення; ідеалізація; формалізація; екстраполяція, рівні застосування екстраполяції, її структура (базис, екстраполяційні операції, результат екстраполяції).

Залежно від рівня, на якому здійснюється дослідження, методи наукового дослідження поділяються на:
  а) основні та допоміжні;
  б) емпіричні та теоретичні;
  в) прикладні та фундаментальні;
  г) загальні та часткові.

Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  3. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  4. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  5. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  6. Актуальність дослідження
  7. Алгоритм дослідження кон’юктури
  8. Алгоритм променевого дослідження опорно-рухової системи
  9. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  10. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  11. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  12. Аналізування предмету дослідження БКР




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зазначте існуючі вимоги до формулювання гіпотези дослідження | Відповідь: б.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.