За допомогою яких різновидів оцінок перевіряють надійність категорій, що спостерігаються:
а) коефіцієнт згоди спостерігачів;
б) коефіцієнт ефективності;
в) коефіцієнт валідності;
г) коефіцієнт усталеності;
д) коефіцієнт надійності;
е) коефіцієнт похибки.
Відповідь: а, г, д.
Практика навчання, виховання й освіти, тобто організований цілеспрямований педагогічний процес і його результати – це:
а) масовий педагогічний досвід;
б) педагогічний досвід;
в) новаторство;
г) передовий педагогічний досвід.
Відповідь: б.
Висока майстерність педагога, практика, яка дає високий стійкий педагогічний результат – це:
а) масовий педагогічний досвід;
б) педагогічний досвід;
в) новаторство;
г) передовий педагогічний досвід.
Відповідь: г.
Типовий досвід роботи установ народної освіти, який характеризує досягнутий рівень практики навчання, виховання і реалізації в ній досягнень педагогічної науки – це:
а) масовий педагогічний досвід;
б) педагогічний досвід;
в) новаторство;
г) передовий педагогічний досвід.
Відповідь: а.
Оберіть і розташуйте у правильній послідовності етапи вивчення педагогічного досвіду.
а) накопичений фактичний матеріал дослідник починає класифікувати
б) дослідник намагається встановити причинно-наслідкові зв'язки між явищами, механізм отримання більш високих результатів, виявляє внутрішні закономірності досягнення успіху в навчанні та вихованні;
в) дослідник прогнозує можливі помилки дослідження і шукає можливості їх попередження;
г) дослідник фіксує ті самі явища, дії у різних ситуаціях;
д) практика навчання і виховання досліджується за допомогою спостереження, бесіди, опитування, вивчення документів;
е) спостережувані факти та явища інтерпретуються, пояснюються і підводяться під відомі правила й закономірності.
Відповідь: д, а, е, б.
Критерій передового педагогічного досвіду, який полягає у тому , що позитивні результати утримуються протягом достатньо тривалого часу - … .
Відповідь: стабільність.
Критерій передового педагогічного досвіду, який полягає у тому , що в науку вносяться нові положення - … .
Відповідь: новизна.
Пізнавальна процедура, пов'язана з визначенням числового значення деякої величини за допомогою певної одиниці – це:
а) порівняння;
б) вимірювання;
в) шкалювання;
г) моделювання.
Відповідь: б.
Наука про вимірювання, методи і засоби їх забезпечення - … .
Відповідь: метрологія.
Спеціально створений людиною предмет, призначений для передачі чи збереження інформації - … .