Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Склад та об’єм курсового проекту

ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

До виконання курсового проекту

з дисципліни "Гідравліка та водопостачання"

на тему “Водопостачання населеного пункту”

 

 

Дубляни 2012

 

Рекомендовано до друку

методичною радою ЛНАУ

Протокол № 11 від 03.05.2012 р.

 

Укладачі: к.т.н. проф. В. М. Боярчук

к.т.н. в.о. доц. М. А. Михалюк

ст. викладач Р. І. Барабаш

асистент М. І. Бабаич

 

 

Рецензент: к.т.н. доц. Крупич О.М.

 

 

Методичні вказівки для виконання курсового проекту з дисципліни «Гідравліка та водопостачання» для студентів інженерних спеціальностей. Підготовлені на кафедрі енергетики Львівського НАУ.

 

© Львівський національний аграрний університет, 2012

ЗМІСТ

ЗМІСТ................................................................................................................ 3

ВСТУП............................................................................................................... 4

1. ЗАВДАННЯ................................................................................................... 6

2. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОго проекту.. 9

2.1. Визначення розрахункових витрат води на потреби водоспоживачів та пожежогасіння................................................................................................. 9

2.2. Гідравлічний розрахунок водопровідних мереж населеного пункту. 17

2.3. Розрахунок водонапірної башти.......................................................... 24

2.4. Розрахунок резервуарів чистої води.................................................... 27

2.5. Підбір насосів для насосних станцій та визначення їх типу................ 29

2.6. Висновки................................................................................................ 36

3. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ГРАФІЧНОЇ ЧАСТИНИ КУРСОВОго проекту 37

3.1. Генеральний план.................................................................................. 37

3.2. Насосна станція...................................................................................... 38

3.3. Резервуари чистої води......................................................................... 40

3.4. Водонапірна башта................................................................................ 41

ДОДАТКИ....................................................................................................... 43

 

 


ВСТУП

 

Метою виконання курсового проекту з дисципліни «Гідравліка та водопостачання» на тему “Водопостачання населеного пункту” є отримання студентами усіх форм навчання навичок використання нормативних документів щодо визначення вірності вибору параметрів водопровідних мереж у проектах розвитку населених пунктів.

Актуальність цих питань підкреслюється великим переліком недоліків, що виявлені у роботах під час проведення їх експертизи. Так, наприклад, у багатьох роботах невірно визначенні необхідні витрати води на цілі пожежогасіння, об’єм недоторканого запасу води у резервуарах та баках водонапірних башт, нераціонально прийняті марки насосів - підвищувачів, що забезпечують подачу води до пожежних кранів чи зрошувачів систем пожежної автоматики.

 

Склад та об’єм курсового проекту

 

Курсовий проект складається з пояснювальної записки та графічної частини. До пояснювальної записки вносяться розрахунки, обґрунтування прийнятих рішень, висновки щодо відповідності водопровідних мереж діючим нормам, необхідні таблиці, графіки та схеми.

Приблизний зміст пояснювальної записки курсового проекту може бути наступним:

Вихідні дані (бланк завдання наведений у додатку 1).

Вступ.

1. Визначення розрахункових витрат води на потреби водоспоживачів та пожежогасіння.

2. Гідравлічний розрахунок водопровідних мереж населеного пункту.

3. Розрахунок водонапірної башти.

4. Розрахунок резервуарів чистої води.

5. Підбір насосів для насосних станцій та визначення їх типу.

Висновки.

Список літератури.

 

Графічна частина повинна включати:

 

1 - генеральний план міста разом зі схемою системи водопостачання;

2 – план насосної станції (першого або другого підйому);

3 – схема водонапірної башти;

4 – схема резервуару чистої води.

Пояснювальна записка і графічна частина виконуються на стандартних листах формату А-4 та А-3 відповідно. Креслення виконуються з додержанням масштабу, правил ЄСКД та стандартних умовних позначень.

Протягом всієї записки необхідно робити посилання на використану літературу, наприклад [1, п.3.4]. Список використаної літератури складається у порядку наявності посилань, або за абеткою.

Всі наведені формули нумеруються, наприклад (1.1) (що означає: перша формула першого розділу), надаються пояснення всіх величин, та одиниці їх виміру. Аналогічно нумерують таблиці та рисунки, які обов’язково повинні мати назви.

Сторінки нумеруються, починаючи з титульного аркуша, на якому номер не вказується.



Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  3. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  7. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. Part A. Зовсім нескладний eтикет.етикет.
  11. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  12. VII. Етап проектування




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.