МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
Варіант № 1Глава V. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ № 2 З ДИСЦИПЛІНИ “ВИЩА МАТЕМАТИКА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЙОГО ВИКОНАННЯ ЗАГАЛЬНІ ПОЯСНЕННЯ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ Індивідуальна робота містить завдання з розділів «Дослідження функцій та побудова їх графіків», «Інтегральне числення», «Диференціальні рівняння» та «Ряди». Основні вимоги до виконання роботи: - самостійність виконання; - своєчасність надсилання роботи; - відповідність номера варіанта, в противному разі робота буде повернена на повторне виконання; - робота повинна бути виконана повністю; - завдання треба розташовувати по порядку за номерами, що вказані в завданні, із збереженням нумерації; - кожне завдання необхідно оформити за такою схемою: умова завдання (переписати у відповідності до свого варіанта); розв’язання задач (має бути обґрунтованим, з наведенням формул, назв відповідних теорем, відомих фактів, якими користувалися); відповідь (повна); - роботу треба виконати в окремому зошиті з полями для зауважень викладача, інтервалами між рядками, без скорочень, розбірливим почерком; - наприкінці роботи наводиться список літератури, ставиться дата її виконання, підпис студента, залишається місце для рецензії. Якщо в роботі допущені помилки, не всі відповіді розкривають зміст питань, вона не зараховується і повертається студенту для доопрацювання (в тому ж зошиті). Роботи, що виконані не самостійно, неохайно, нерозбірливим почерком, а також не за встановленим варіантом, повертаються без перевірки. Завдання для роботи містять 5 варіантів. Номер варіанта залежить від початкової букви прізвища студента.
§2. ЗАВДАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ Варіант № 1
1.Дослідити функцію на монотонність та екстремуми: 2. Дослідити на екстремум функцію 3. Знайти невизначені інтеграли :
а) б)
в) 4. Обчислити визначені інтеграли :
а) б)
5. Обчислити площу фігури, обмежену лініями : і
6. Розв’язати задачу економічного змісту: Функція маргінального доходу підприємства має вигляд 10-0,02x (у гривнях), де - кількість одиниць продукції. Знайти зміну загального доходу, якщо виробництво зросте з 20 до 40 одиниць. 7. Дослідити на екстремум функцію двох змінних: 8. Розв”язати диференціальні рівняння: 1)
2) 9. Знайти область збіжності степеневого ряду:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|