Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 1. Українська термінологія в професійному спілкуванні

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ № 3

ТЕМА 5.2. ДОКУМЕНТАЦІЯ З КАДРОВО-КОНТРАКТНИХ ПИТАНЬ.

ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ №2

ТЕМА 5.1 ДІЛОВІ ПАПЕРИ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ №2 ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ

1. Класифікація документів.

2. Національний стандарт України. Вимоги до змісту та розташування реквізитів.

3. Вимоги до бланків документів.

4. Оформлювання сторінки.

5. Вимоги до тексту документа.

Студенти мають знати: основні вимоги до мовлення; особливості професійного спілкування; норми літературної мови; орфоепічні й акцентологічні норми; мовленнєвий етикет спілкування.

Студенти мусять вміти: здійснювати регламентування спілкування, ефективне слухання; застосовувати орфоепічні й акцентологічні норми сучасної української літературної мови в усному спілкуванні; доречно використовувати моделі звертання, привітання, ввічливості, погодження, подяки, прощання тощо.

Основна література

1. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 12-17.

2. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 5-9, С. 15-20, С. 36-37, С. 56-60.

Додаткова література

1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 19.

2. Жайворонок В.В. Бріцин В.М., Тараненко О.О. Українська мова в професійній діяльності: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2006. – С. 4-9.

3. Коваль А.П. Ділове спілкування. – К., 1992.

4. Корнієнко О. М. Мистецтво ґречності. – К., 1995.

5. Культура української мови: Довідник/ За ред. В.М.Русанівського. – К., 1990.

Завдання для самостійної роботи

1. Опрацювати рекомендовану літературу.

2. Підготувати реферати на тему „Класифікація документів”.

 

 

(Факультет образотворчого мистецтва)

1. Резюме.

2. Характеристика.

3. Рекомендаційний лист.

4. Заява. Види заяв.

5. Автобіографія.

6. Особовий листок з обліку кадрів.

7. Наказ щодо особового складу.

8. Трудова книжка.

9. Трудовий договір.

10. Контракт.

11. Трудова угода.

Основна література

1. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 12-17.

2. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 5-9, С. 15-20, С. 36-37, С. 56-60.

Додаткова література

1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 19.

2. Жайворонок В.В. Бріцин В.М., Тараненко О.О. Українська мова в професійній діяльності: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2006. – С. 4-9.

3. Коваль А.П. Ділове спілкування. – К., 1992.

4. Корнієнко О. М. Мистецтво ґречності. – К., 1995.

5. Культура української мови: Довідник/ За ред. В.М.Русанівського. – К., 1990.

Завдання для самостійної роботи

1. Опрацювати рекомендовану літературу.

2. Підготувати приклад кожного з розлянутих документів.

 

3-Й КУРС

(Факультет образотворчого мистецтва)

(4 заняття)

1. Історія і сучасні проблеми української термінології. Теоретичні засади термінознавства та лексикографії.

2. Термін та його ознаки. Термінологія як система. Загальнонаукова, міжгалузева і вузькоспеціальна термінологія.

3. Термінологія обраного фаху. Способи творення термінів. Професійна лексика.

4. Нормування, кодифікація і стандартизація термінів.

5. Українські електронні термінологічні словники.

Неологізми і запозичення. Студенти мають знати: основні вимоги до мовлення; особливості професійного спілкування; норми літературної мови; орфоепічні й акцентологічні норми; мовленнєвий етикет спілкування.

Студенти мусять вміти: здійснювати регламентування спілкування, ефективне слухання; застосовувати орфоепічні й акцентологічні норми сучасної української літературної мови в усному спілкуванні; доречно використовувати моделі звертання, привітання, ввічливості, погодження, подяки, прощання тощо.

Основна література

1. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 12-17.

2. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 5-9, С. 15-20, С. 36-37, С. 56-60.

Додаткова література

1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 19.

2. Жайворонок В.В. Бріцин В.М., Тараненко О.О. Українська мова в професійній діяльності: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2006. – С. 4-9.

3. Коваль А.П. Ділове спілкування. – К., 1992.

4. Корнієнко О. М. Мистецтво ґречності. – К., 1995.

5. Культура української мови: Довідник/ За ред. В.М.Русанівського. – К., 1990.

 

Завдання для самостійної роботи

1. Опрацювати рекомендовану літературу.

2. Укласти тлумачний словник професійної лексики (не менше 20 слів-термінів).

 

 

3-Й КУРС

(Факультет образотворчого мистецтва)


Читайте також:

  1. Антиукраїнська політика російського царизму. Посилення централізаторсько-шовіністичних тенденцій
  2. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  3. Використовувана термінологія
  4. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  5. Власне українська лексика, її фонетичні та словотвірні ознаки
  6. Всеукраїнська школа волонтерів
  7. Встановлення психологічного контакту у спілкуванні
  8. З вимогою надати Україні політичну автономію виступила Українська думська громада. У 1905-1907 pp. в Україні виходило понад 30 українських газет і журналів.
  9. Загальнонаукова, міжгалузева і вузькогалузева термінологія. Професіоналізми і номенклатурні назви
  10. Задоволення потреби менш соціально захищених груп персоналу організації в їх професійному розвитку
  11. Зародження конфліктів та шляхи їх подолання. Місце конфліктів в людському спілкуванні.
  12. Засоби милозвучності української мови і норми їх використання у професійному мовленні.




Переглядів: 1026

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ | Роди і жанри ПИСЕМНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.