МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
II. Перевірка домашнього завдання.1. Фронтальне опитування. — Що називають горизонтом? — Що називається лінією горизонту? — Коли більше розширюється горизонт? Чому? — Що означає орієнтуватися на місцевості? — Як визначити сторони горизонту за Сонцем? — Які предмети знаходяться від вас у напрямі на північ? На південь? Схід? Захід? 2. Індивідуальне опитування. 1-ий учень. Розповісти, яка місцевість називається відкритою; накреслити основні та проміжні сторони горизонту. 2-ий учень. Визначити сторони горизонту за компасом, розповісти про будову компаса. 3-ий учень. Розповісти, що означає орієнтуватися на місцевості, для чого це потрібно вміти. Визначити сторони горизонту за Сонцем. 3. Самостійна робота. (Вчитель ставить запитання, учні у своїх зошитах записують відповіді.) — З яких частин складається компас? — Як визначити сторони горизонту за компасом? — У якому напрямі від школи знаходиться магазин, кінотеатр, твій будинок? — Стань опівдні до Сонця так, щоб воно було праворуч від тебе. Яка сторона горизонту буде перед тобою? — У якому напрямку повертатимуться додому школярі з поля, що знаходиться на північ від їхнього села? — На екскурсію до лісу учні йшли спочатку на північ, потім — на схід, далі — на південний схід. У яких напрямках повертатимуться? — Як визначити сторони горизонту за Сонцем (Пн. і Пд.)? — Яка проміжна сторона горизонту протилежна Пн. Зх., яка — Пд. Зх.? III. Актуалізація опорних знань. — Якщо ми покладемо свою руку на парту і подивимося на неї зверху, що ми будемо бачити? — А коли ми бачимо предмети далеко від себе, то якими вони нам здаються? — Якщо ми малюємо великі або маленькі предмети на аркуші паперу, то ми їх зображуємо в таких розмірах, якими вони є насправді? Наприклад: автомобіль, мурашка. IV. Повідомлення теми та завдань уроку. — Сьогодні на уроці ми довідаємося, що називається планом у природознавстві, навчимося креслити план найпростіших предметів, місцевості, вивчимо умовні знаки, які знаходяться на плані. Читайте також:
|
||||||||
|